کد خبر 263001
۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸

عباس الیاسی در گفتگو با «حیات»:

تضمین می‌دهم تراکتور از سقف بودجه عبور نکرده است/ شک نکنید قرارداد بیرانوند با ما مشکلی ندارد + فیلم

تضمین می‌دهم تراکتور از سقف بودجه عبور نکرده است/ شک نکنید قرارداد بیرانوند با ما مشکلی ندارد + فیلم

رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور به نگرانی هواداران این تیم پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ باشگاه تراکتور فعال‌ترین عملکرد را در نقل و انتقالات تابستانی تا اینجای کار داشته و با جذب سه ستاره کلیدی از پرسپولیس قهرمان نشان داده عزمش برای موفقیت در این فصل از رقابت‌ها جدی است. تراکتورهای با جذب علیرضا بیزانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی شروع قدرتمندی در نقل و انتقالات نیم فصل داشتند و همچنان مشغول مذاکره با ستاره‌های داخلی و خارجی برای تقویت تیم در پنجره تابستانی نقل و انتقالات فوتبال ایران هستند. 

در کنار اینها دو نگرانی هم در خصوص نقل و انتقالات تراکتوری‌ها وجود دارد. یکی بحث سقف بودجه است که با توجه به اسم و رسم دار بودن خریدهای تراکتور گفته می‌شد از آن عبور کرده است و دیگری شکایت پرسپولیس از بیرانوند بابت فسخ یک طرفه قرارداد این بازیکن که ممکن است در حضور او در ترکیب سرخپوشان تبریزی مشکل ایجاد کند. این دو موضوع باعث شد سراغ عباس الیاسی، رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور برویم و نظرات او و اطلاعاتش را در این زمینه جویا شویم. 

عباس الیاسی، رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور در گفتگو با حیات در خصوص نقل و انتقالات تراکتور اظهار کرد: نقل و انتقالات خوبی داشتیم و آقای زنوزی برای خوشحالی هواداران تراکتور و رساندن این تیم به جایگاه اصلی‌اش زحمات زیادی می‌کشند و کمک کردند تیم خوبی بسته شود تا بتوانیم امسال به هدف‌مان برسیم و به امید خدا تراکتور را به قهرمانی لیگ برسانیم. 

وی در مورد اینکه تراکتور سقف بودجه را رعایت کرده یا نه، گفت: شک نکنید همینطور است. من تضمین می‌دهم تراکتور سقف بودجه را رعایت کرده و در باشگاه ما همه چیز قانونی و شفاف است و جای نگرانی وجود ندارد. 

رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور در پایان با اشاره به قرارداد بیرانوند و شکایت پرسپولیس توضیح داد: در مورد بیرانوند هم شک نکنید مشکلی وجود ندارد و جایی برای نگرانی نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha