کد خبر 263138
۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹

«حیات» گزارش می‌دهد؛

پرسپولیس و دردسر پیدا کردن جانشین بیرو؛ سه گزینه زیر ذره‌بین سرخ‌ها

پرسپولیس و دردسر پیدا کردن جانشین بیرو؛ سه گزینه زیر ذره‌بین سرخ‌ها

پرسپولیس هنوز نتوانسته برای گلر جدا شده خودش جانشین مناسبی پیدا کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ بعد از جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس، یکی از بزرگترین دغدغه های مدیران پرسپولیس پیدا کردن یک گلر مطمئن است. با منتفی شدن حضور دروازه بان های داخلی در پرسپولیس، این باشگاه سراغ گزینه های خارجی رفت تا جانشین بیرانوند را پیدا کند. سرمربی اسپانیایی پرسپولیس چند گزینه خارجی را به باشگاه پرسپولیس معرفی کرده و مدیران باشگاه به صورت همزمان مشغول مذاکره با این گزینه ها هستند.

یک گلر آسیایی، یک اروپایی و یک دروازه بان اهل آمریکای جنوبی گزینه های پرسپولیس برای جانشینی بیرانوند هستند

یک گلر برزیلی زیر نظر پرسپولیس

امروز یک سایت برزیلی نوشت، متئوس کُنیا کی‌روش که در فلامنگو گلر ذخیره است، توجه باشگاه‌های خارجی را به خود جلب کرده اما باشگاه به او مجوز جدایی نمی‌دهد. دروازه‌بان ۲۳ ساله‌ای که در سال ۲۰۲۳ با خورخه سامپائولی اولین فرصت خود را برای حضور در ترکیب اصلی را پیدا کرد و با آمدن تیته به ذخیره آگوستین روسی تبدیل شده، مورد توجه پرسپولیس ایران قرار گرفته است.

مدیر برنامه‌های این بازیکن در روزهای اخیر پیشنهادی از سوی پرسپولیس ایران دریافت کرده است. این پیشنهاد به مارکوس براز، نایب رئیس باشگاه، منتقل شد، با این حال، سرمربی تیم احتمال انتقال قرضی او را رد کرد.

گلر تیم ملی ازبکستان هم گزینه است

اوتکیر یوسوپوف دروازه‌بان 33 ساله ازبکستان اکنون تبدیل به اصلی‌ترین گزینه پرسپولیس شده است. یوسوپوف تا 11 دی 1403 تحت قرارداد نوبهار ازبکستان است و سرخ‌ها اگر تمایل به همکاری با این بازیکن دارند، ابتدا باید رضایت تیم ازبکستانی را جلب کنند.

مدیران پرسپولیس در ابتدا قصد داشتند سهمیه خارجی خود را خرج پست دروازه‌بان نکنند اما باتوجه به شرایط پیش آمده، حالا گزینه خارجی بهترین راهکار پیشروی سرخ‌پوشان پایتخت است. یوسوپوف با یک ایجنت نام‌آشنای ایرانی کار می‌کند و لینک شدن او به تیم‌های مختلف هم بی‌ربط به این موضوع نیست.

طبق شنیده‌ها اوستون اورونوف هم این دروازه‌بان را تایید کرده و مدیران پرسپولیس درحال بررسی نهایی این انتقال هستند. اکنون باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار اوتکیر یوسوپوف است و آیا او به ایران می‌آید یا نه.

گزینه سوم دور از دسترس

پرسپولیس یک گلر اروپایی هم مد نظر داشت که خیلی جدی نبود به دلیل قیمت بالا از همان ابتدا به بن بست خورد. به نظر می‌رسد دو گزینه دیگر فعلاً جدی‌تر از سایرین باشند چرا که از بین گزینه‌های مختلفی به جمع بندی رسیدند و مذاکرات خوبی هم داشتند. اگر مذاکرات با دو گزینه اصلی به نتیجه نرسد آنگاه قرمزها نگاهی به گلر اروپایی پیشنهاد شده از سوی گاریدو خواهند انداخت که ظاهراً ملیتی اسپانیایی دارد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha