کد خبر 262490
۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸

حضور هزاران نفر از فعالان حوزه اربعین در موکب‌ها 

حضور هزاران نفر از فعالان حوزه اربعین در موکب‌ها 

رئیس ستاد کودک اربعین گفت: موکب های بسیاری از جمله موکب های اربعین در شهر کربلا برگزار می‌کنیم و هزارنفر می‌توانند در این موکب ها فعالیت کنند. 

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ سیاحی رئیس ستاد کودک اربعین در «دورهمی فعالان حوزه کودک، نوجوان و اربعین» گفت: در ستاد مرکزی اربعین بخش فرهنگی 12 گروه مختلف داریم که یک بخش آن مرتبط با کودک است و جلسات مختلفی در این حوزه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد کودک اربعین با بیان اینکه با توجه به اربعین و سنواتی که در پیش رو داریم درصد قابل توجهی از زائرین را کودک و نوجوان تشکیل میدهند؛ ادامه داد: علاوه بر کودک ایرانی کودکان عراقی نیز در اربعین حضور دارند که با توجه به نظام آموزشی عراق چیزی به عنوان آموزش مهارت اسلامی نداشتند و نظام عراق کاملا لاییک است. 

وی ادامه داد: به همین سبب گروهی از روحانیون نجف را جمع آوری و دوره‌ی آموزش مربی را برگزار کردیم تا نه تنها در اربعین بلکه در تمامی سال از آموزش این مربیان بهرمند شویم. 

سیاحی در پایان گفت: موکب های بسیاری از جمله موکب های اربعین در شهر کربلا برگزار می‌کنیم و هزارنفر می‌توانند در این موکب ها فعالیت کنند و این موکب ها در نجف و سامرا اسکان خواهد داشت.

خبرنگار: سما پالوده

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha