کد خبر 261977
۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷

احتمال جاری شدن سیلاب در مازندران

احتمال جاری شدن سیلاب در مازندران

کارشناس هواشناسی: احتمال جاری شدن سیلاب، امروز در مازندران پیش بینی می‌شود.

به گزارش گروه استانی حیات، کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران گفت: احتمال جاری شدن سیلاب، امروز در مازندران پیش بینی می‌شود.

تاکامی افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی؛ آسمان استان مازندران امروز جمعه ۲۹ تیر در مناطق ساحلی و جلگه‌ای نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش شدت گرما و در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات همراه با رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به بارش‌های پیش بینی شده، احتمال جاری شدن سیلاب و روان آب در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی مازندران به مردم و مسافران هشدار داد از اتراق کردن در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند و رانندگان هم ضمن رعایت جوانب احتیاط، از پارک کردن خودرو در کنار جاده‌های کوهستانی بپرهیزند.

تاکامی خاطر نشان کرد: هفته آینده هوای مازندرانصاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی دما و در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات با افزایش ابر و احتمال رگبار و رعدوبرق پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی افزود: دریا امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت‌هایی دریایی مناسب است.

به گفته کارشناس هواشناسی مازندران دیروز جویبار با ۳۴ درجه گرمترین و صبح امروز دلیر چالوس با ۱۴ درجه بالای صفر خنک‌ترین مناطق استان مازندران بودند.

تاکامی تصریح کرد: بیشترین میزان بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته از بورخانی رامسر به میزان ۲۱ میلیمتر و خشکه داران تنکابن به میزان ۹ میلیمتر گزارش شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha