کد خبر 261738
۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷

شرط قرارداد بیرانوند با تراکتور؛ کمیته تعیین وضعیت دردسرساز می‌شود؟

شرط قرارداد بیرانوند با تراکتور؛ کمیته تعیین وضعیت دردسرساز می‌شود؟

گلر تیم ملی فوتبال ایران به تراکتور پیوست و این در حالیست هنوز تکلیف شکایت پرسپولیس از او مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ علیرضا بیرانوند، گلر ملی‌پوش فصل گذشته پرسپولیس که از پایان لیگ تا امروز با این باشگاه دچار تنش شده است، در نهایت برای فصل آینده خودش تصمیم گرفت. 

این بازیکن در شرایطی روز گذشته با انتشار متنی از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد که با این باشگاه درگیر شکایت است و به خاطر فسخ یک طرفه قراردادش با سرخپوشان تهرانی پرونده‌ای در کمیته تعیین وضعیت دارد که هنوز تعیین تکلیف نشده است. 

بیرانوند که از مدت‌ها پیش با باشگاه تراکتور به توافق نهایی رسیده بود، قراردادی مشروط با این باشگاه امضا کرده و طی آن اگر کمیته تعیین وضعیت جدایی بیرو از پرسپولیس را غیر قانونی عنوان کند، عواقبش بر عهده خود بازیکن خواهد بود تا تراکتوری‌ها در این زمینه متضرر نشوند.

به زودی باشگاه تراکتور از بیرانوند به عنوان خرید جدیدش رو نمایی خواهد کرد و بدین ترتیب اگر مشکل خاصی رخ ندهد در فصل آینده این بازیکن در ترکیب سرخپوشان تبریزی به میدان خواهد رفت. 

تراکتور پیش از این دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی را از پرسپولیس جذب کرده بود و از فصل گذشته هم نفراتی مثل سیامک نعمتی، شجاع خلیل‌زاده و مهدی شیری با سابقه حضور در پرسپولیس به تراکتور پیوسته بودند تا جمع پرسپولیسی‌های تراکتور جمع‌تر شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha