کد خبر 266778
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹

حمله پیشکسوت استقلال به خداداد عزیزی در گفتگو با «حیات»:

او یک گل زده و سال‌ها مردم را به خاطرش بیچاره کرده است/ جای بیک‌زاده بودم تو دهانی محکمی به او می‌زدم

او یک گل زده و سال‌ها مردم را به خاطرش بیچاره کرده است/ جای بیک‌زاده بودم تو دهانی محکمی به او می‌زدم

پیشکسوت استقلال در واکنش به صحبت‌های اخیر خداداد عزیزی در یک برنامه نمایش خانگی پاسخ تند و محکمی به او داد.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص عملکرد استقلال در هفته نخست لیگ برتر مقابل شمس آذر قزوین که با برتری این تیم همراه بود اظهار کرد: به نظرم اگرچه هفته‌های اول را خیلی نمی‌توان از لحاظ فنی تحلیل کرد و ملاک قرار داد، ولی با وجود تغییرات زیادی که در ترکیب شکل گرفته بود فکر می‌کنم در مجموع استقلال عملکرد قابل قبولی داشت و مستحق این پیروزی هم بود. این بازی تحت تاثیر باد شدیدی که می‌وزید هم بود و روی کیفیت بازی تاثیرگذار بود. ضمن اینکه شمس آذر تحت هدایت سعید دقیقی بسیار دونده و بدون ادعا ظاهر شد و می‌تواند یقه تیم‌های بزرگ را مثل فصل قبل بگیرد.

وی ادامه داد: برای اظهار نظر درباره عملکرد استقلال باید ۴ تا ۵ هفته به تیم زمان بدهیم. باید به نکونام زمان بدهیم. شاید یک سری از هواداران از سبک بازی تیم خوششان نیامده باشد، اما باید در نظر داشته باشند که ۳ امتیاز این مسابقه مهمتر از عملکرد تیم بود. به نظرم با اضافه شدن بازیکنان جدید و با کیفیت در هفته‌های آینده به مراتب تیم هجومی‌تر بازی خواهد کرد و بردهای مقتدرانه‌تری کسب می‌شود. ما دو خرید خارجی خوب داریم که می‌توانند به استقلال در این فصل خیلی کمک کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با استفاده از کمک داور ویدیویی گفت: چیزی که ما را به ادامه لیگ امیدوار کرد آوردن کمک داور ویدیویی بود که باعث شد حق به حقدار برسد. اگر این تکنولوژی نبود خدا می‌داند در همین هفته ابتدایی چه بلایی به سر استقلال می‌آوردند. شما حساب کنید در همین هفته اول 2 امتیاز به ضرر استقلال گرفته می‌شد. امیدوارم این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد و به جایی برسیم که در همه بازی‌ها از این سیستم استفاده شود. فصل قبل هم اگر VAR بود استقلال قهرمان می‌شد.

نوری در پایان با اشاره به صحبت‌ها و واکنش‌های جنجالی خداداد عزیزی در یک برنامه شبکه نمایش خانگی گفت: من خیلی دلم می‌خواست در این مورد صحبت کنم و این صحبت‌ها را با شما مطرح می‌کنم. اول من برای تلویزیون و صدا و سیما متاسفم که چنین افراد لات و بی شخصیتی را به برنامه‌های خودشان دعوت می‌کنند. شخصیت این فرد را از مدل نشستنش مقابل دوربین و مردم می‌توان فهمید. او بارها با رفتارهایش درجه شخصیتی خودش را نشان داده ولی بازهم به برنامه‌های تلویزیونی دعوت می‌شود. امیدوارم دیگر او را در قاب تلویزیون نبینیم چون در شأن مردم ایران نیست که قاب تلویزیون با چنین افرادی اشغال شود.

وی افزود: من تعجب و گله‌ای دارم از هاشم بیک زاده که چرا به او موقعی که آن حرف‌های سخیف را بر زبان می‌آورد، تو دهانی نزد. من اگر آنجا بودم می‌دانستم چطور جوابش را بدهم. او یک مصاحبه کرده و گفته چطور خودتان به فلان شخص توهین می‌کنید ولی حالا برایتان شده است اسطوره. اینها به تو چه ربطی دارد؟ ما ممکن است درون خانواده استقلال اختلاف نظر داشته باشیم ولی اجازه نمی‌دهیم یک نفر از بیرون به آنها توهین کند. من حاضرم در هر برنامه تلویزیونی یا اینترنتی مقابل این شخص حاضر شوم و جوابش را بدهم. به او بگویید نوری همانی است که در بازی استقلال و بهمن یار مقابلت بود و 90 دقیقه اجازه نداد تو تکان بخوری.

پیشکسوت استقلال در پایان عنوان کرد: او جوری روی صندلی می‌نشیند که انگار چه آدم مهمی است. تو هیچی نیستی. رئیس جمهور و وزیرش می‌آیند و می‌روند تو که اصلاً چیزی نیستی. او یک گل زده و یک عمر دارد نان همان یک گلش را می‌خورد و مردم را بیچاره کرده است. ما و مردم ایران سال‌هاست مجبوریم او و رفتارهای سخیفش را تحمل کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha