کد خبر 261521
۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اعلام کرد:

توزیع ۱۰ هزار پرس غذا طی روزهای تاسوعا و عاشورا در مرز مهران

توزیع ۱۰ هزار پرس غذا طی روزهای تاسوعا و عاشورا در مرز مهران

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان ایلام گفت: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم بین زائران مرز مهران توسط موکب بنیاد برکت با همکاری گروه‌های جهادی توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استانی حیات؛ محمد زارع مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان ایلام اظهار کرد: خدمت به زائران سیدالشهدا(ع) یکی از جلوه‌های معنوی را پدید آورده و همه دستگاه‌ها باید تمام قد و به صورت جدی پای کار باشند تا در این مدت کوچک‌ترین خللی متوجه زائران نشود.

وی افزود: با توجه به شدت گرمای مرز مهران بیش از ۳۰ هزار بطری آب‌ معدنی سرد توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بین زوار امام حسین(ع) در ایام تاسوعا و عاشورا توزیع می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان ایلام بیان کرد: این ‌نهاد اجرایی هرساله بیش از ۲ میلیون بطری آب معدنی سرد بین زائران اربعین حسینی(ع) در مرز مهران تامین و توزیع می کند.

زارع با بیان اینکه در مسیر رفت و برگشت زائران تاسوعا و عاشورای حسینی پای کار هستیم و ارائه خدمت خواهیم کرد، گفت: نوکری به زوار را وظیفه خود می‌دانیم و در این راستا تلاش خستگی ناپذیر صورت می گیرد.

وی ادامه داد: مرز مهران نزدیک ترین و امن‌ترین مرز تردد زائران عتبات عالیات است و در راستای خدمتگذاری همه دستگاه های اجرایی استان پای کار هستند.

به گزارش ایرنا، مرز بین‌المللی مهران به واسطه نزدیکی مسافت و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق اصلی‌ترین و مهم‌ترین گذرگاه زمینی برای تردد زائران است.

در ایام اربعین سال گذشته بیش از ۵۰ درصد زائران اربعین از مهران تردد کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha