کد خبر 261090
۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۰

امیر خاموشی در گفتگو با «حیات»:

بزرگترین مرکز آموزش غرب آسیا در اختیار هوانیروز ارتش است

بزرگترین مرکز آموزش غرب آسیا در اختیار هوانیروز ارتش است

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: ما بزرگترین مرکز آموزش غرب آسیا را داریم که ماموریت آموزش خلبانان و مهندسین پرواز را انجام می‌دهد.

امیر قاسم خاموشی فرمانده هوانیروز ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، درمورد ساماندهی و آموزش نیروی هوایی کشور اظهار کرد: یکی از نیازهای اساسی هوانیروز و کشور آموزش است و ما بزرگترین مرکز آموزش غرب آسیا را داریم که وظیفه و ماموریت آموزش خلبانان و مهندسین پرواز را انجام می دهد و نیاز هوانیروز و کشور را تامین می‌کند.

وی در ادامه تاکید کرد: نیروهایی که بالگرد دارند، بحث آموزش خلبان و مهندسین فنی آن‌ها توسط هوانیروز انجام می‌شود که خداروشکر در این موضوع بروز هستیم.

فرمانده هوانیروز ارتش خاطرنشان کرد: قادر هستیم تمام نیازمندی‌های آموزشی نیروی انسانی خود را تامین کنیم و علاوه برآن به سایر نیروهای مسلح که نیاز به آموزش خلبان و آموزش فنی دارند کمک کنیم.

امیر خاموشی در مورد وضعیت پایگاه‌های شکاری نیروی هوایی ارتش همچنین گفت: همه پایگاه‌های ما و پایگاه‌های رزمی در اقصی نقاط کشور آمادگی دارند، هر زمان نیاز باشد و سلسه مراتب تشخیص دهد وارد عمل شوند و ماموریت خود را در هر راستایی چه ماموریت‌های عملیاتی و چه مردم یاری با اقتدار انجام دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha