کد خبر 260513
۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵

بودجه و درآمد ۱۰۹ میلیارد تومانی فدراسیون تکواندو در سال ۱۴۰۲

بودجه و درآمد ۱۰۹ میلیارد تومانی فدراسیون تکواندو در سال ۱۴۰۲

فدراسیون تکواندو در سال گذشته مبلغ ۵۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از راه برگزاری دوره‌های آموزشی، آزمون و ... درآمدزایی داشته است.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تکواندو به ریاست محمدشروین اسبقیان، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور هادی ساعی، رییس فدراسیون تکواندو،‌ مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک و حسن‌زاده، دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

هادی ساعی در این مجمع گفت: موفقیت‌های به‌دست‌آمده با همدلی خانواده تکواندو و با تلاش همه اعضای خانواده تکواندو کسب شده است. امیدوارم سهمی از مدال‌آوری کاروان ورزش ایران در المپیک داشته باشیم. از حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان و مسئولان کمیته ملی المپیک از تکواندو صمیمانه تشکر می‌کنم. هر درخواستی که از کمیته المپیک و وزارت ورزش داشتیم کمک کردند و هم در بحث‌های مالی یا مدیریتی خواسته ما را لبیک‌ گفتند.

او افزود: انتظار مسئولان ورزش از تکواندو بالا رفته و این انتظار به‌حق است. این انتظار با توجه به موفقیت‌های تکواندو به وجود آمده است و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های المپیک سهم خوبی در مدال‌آوری کاروان ورزش ایران داشته باشیم.

در ادامه این مجمع گزارش حسابرسی فدراسیون تکواندو در سال ۱۴۰۲ توسط حسابرس ارائه شد.

ساعی پس از ارائه گزارش مالی فدراسیون گفت: اولین بار است که گزارش مالی فدراسیون مطلوب قلمداد شده است.

مناف هاشمی، دبیر کل کمیته ملی المپیک، نیز گفت: در مجموع عملکرد مالی فدراسیون ۱۰۹ میلیارد تومان بود که از این میزان ۳۵ میلیارد تومان توسط وزارت ورزش تامین شده، ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط کمیته ملی المپیک، ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان توسط کمیته ملی پارالمپیک و ۵۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هم خود فدراسیون کسب درآمد کرده است. در واقع ۴۵درصد درآمدزایی فدراسیون عملکرد خوبی است و امیدوارم سایر فدراسیون ها نیز این موضوع را در دستور کار قرار دهند.

جمشیدی، خزانه‌دار فدراسیون، نیز گزارش مالی فدراسیون در سال ۱۴۰۲ را ارائه کرد.

او با اشاره به بودجه فدراسیون تکواندو در سال ۱۴۰۲ گفت: ۳۲ میلیارد تومان بودجه فدراسیون از سوی وزارت ورزش بوده که دریافتی ما ۳۳ میلیارد تومان بوده که یک میلیارد نیز بیشتر بوده است. همچنین دریافتی فدراسیون از کمیته ملی المپیک نیز ۲۰ میلیارد تومان بود که طبق تفاهمنامه این مبلغ ۱۲ میلیارد تومان بود و جا دارد از کمیته ملی المپیک بابت ۸ میلیارد اختصاص بیشتر بودجه نیز تشکر کنیم. ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز از پاراتکواندو دریافت شد که قرار بود ۵ میلیارد باشد اما ۶۰۰ میلیون تومان کمتر اختصاص داده شد. همچنین ۵۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان درآمد فدراسیون تکواندو در سال ۱۴۰۲ بود که شامل عضویت دوره‌های آموزشی، آزمون و سایر موارد بوده است.

جمشیدی خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۰۹ میلیارد تومان درآمد فدراسیون در سال گذشته بود اما مجموع هزینه‌های فدراسیون ۱۱۵ میلیارد تومان بوده است.

مناف هاشمی، دبیر کل کمیته المپیک نیز گفت: بودجه فدراسیون توسط کمیته المپیک ۱۲ میلیارد بود که ۲۱ میلیارد تومان پرداخت شد و به اضافه آن حمایت‌های دیگری هم صورت گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha