کد خبر 260496
۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰

سازمان ملی سنجش اعلام کرد؛

اسامی پذیرفته شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنائی 1403 اعلام شد

اسامی پذیرفته شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنائی 1403 اعلام شد

وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای نتیجه نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای نتیجه نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد. براساس این اطلاعیه نتایج آزمون مذکور در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش وارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org در دسترس است.

متقاضیان لازم است ضمن مراجعه به درگاه مذکور، چنانچه در ردیف قبول‌شدگان نهایی آزمون قرار گرفته‌اند برای انجام مراحل استخدام (ارائه گواهی عدم سوءپیشینه، انجام آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی، ساماندهی و آمادگی جهت شرکت در دوره‌های مهارت آموزی در دانشگاه فرهنگیان) طبق موارد اعلام شده عمل کنند.

با توجه به اینکه در تمام مراحل ارزیابی تکمیلی (بررسی اسناد و مدارک، معاینات پزشکی و حوزه‌های سنجش و ارزیابی تکمیلی) برای داوطلبان این امکان فراهم بوده است تا در صورت اعتراض به هر مرحله یا فرایند ارزیابی تکمیلی، مراتب را اعلام کرده و این اعتراضات از طریق کارگروه نظارت و کمیسیون موارد خاص، مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته و در انتهای هر مرحله نیز داوطلبان با تکمیل نمون‌برگ‌های شماره ۲۳ و ۲۴ ضمن تایید فرایندهای ارزیابی طی شده، عدم اعتراض خود نسبت به فرایندهای مربوط به رسیدگی به اسناد و مدارک شرایط احراز، سوابق و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، معاینات پزشکی و سنجش و ارزیابی تکمیلی را به صورت مرحله به مرحله اعلام کرده‌اند، لذا در این مرحله هیچ اعتراضی قابل پذیرش نیست.

درخصوص داوطلبانی که صلاحیت‌های عمومی (گزینش) آنان مورد تایید قرار نگرفته و در ستون وضعیت قبولی کارنامه اعلام نتایج نهایی با کد ۱۹ مشخص شده، ضروری است از ۲۰ مردادماه ۱۴۰۳ تا ۲۱ مهرماه ۱۴۰۳ ضمن مراجعه حضوری به هسته گزینش استان محل ارزیابی شده خود، نسبت به ارائه درخواست کتبی تجدید نظر اقدام نموده و مراحل بررسی پرونده خود در فرایند تجدید نظر را از هسته مزبور پیگیری کنند.

بدیهی است عدم ارائه درخواست تجدید نظر در مهلت زمانی مذکور به منزله انصراف تلقی شده و به مراجعات و درخواست‌های پس از تاریخ ۲۱ مهرماهترتیب اثر داده نخواهد شد. همچنین هسته های گزینش قبل از تاریخ ۲۰ مرداد ماه به دلیل هم زمانی فرایندهای اجرایی آزمون های استخدامی و دانشگاه فرهنگیان امکان پذیرش اعتراضات داوطلبان را ندارند.

به داوطلبانی که دراین آزمون در ردیف قبول شدگان نهایی قرار گرفته و در آزمون کیفیت بخشی نیز جزء معرفی شدگان به آموزش و پرورش هستند توصیه می‌شود که چنانچه تمایل به مشاغل کیفیت بخشی ندارند مراتب انصراف خود را از ادامه فرایند ارزیابی تکمیلی به استان معرفی شده اعلام کنند تا فرصت برای سایر داوطلبان جهت استخدام و جذب در آموزش و پرورش فراهم شده و ظرفیت جذب نیز برای ابتدای مهرماه سال جاری خالی نماند.

با توجه به مفاد دفترچه آزمون، برای تکمیل ظرفیت باقی مانده آزمون، درصورت صدور مجوز لازم از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، اقدام لازم بعمل خواهد آمد و موضوع از طریق درگاه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha