کد خبر 257735
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴

آموزش و پرورش اعلام کرد؛

آغاز فرآیند گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

آغاز فرآیند گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

فرآیند گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (مشاغل دبیری) سال ۱۴۰۳ آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ توسط سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام ارزشیابی کشور روز جمعه ۲۸ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ برگزار شد، نتایج اولیه متقاضیان این رشته‌های شغلی روز شنبه ۲۶ خردادماه ۱۴۰۳ بر روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

لذا متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون مزبور، در صورتی که بر اساس نتیجه کارنامه آزمون، جز معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش (بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری، معاینات اولیه پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و در نهایت فرآیند سنجش و ارزیابی تکمیلی) وزارت آموزش و پرورش باشند، موظفند برای اقدامات بعدی، با مراجعه به درگاهmy.medu.ir بخش گزینش و استخدام (کارا) نسبت به اعلام آمادگی جهت حضور در فرایند مذکور و تکمیل اطلاعات کاربر برگ‌های مورد درخواست، با رعایت مفاد دفترچه آزمون و این اطلاعیه اقدام نمایند.

بدیهی است عدم مراجعه به سامانه در مهلت تعیین شده برای تکمیل «برگ‌های خوداظهاری»، به منزله انصراف از استخدام در آموزش وپرورش تلقی خواهد شد.

فرآیند ارزیابی تکمیلی طبق زمان‌بندی اعلام شده در سامانه گزینش و استخدام (کارا) صورت خواهد گرفت. هر یک از داوطلبان معرفی شده چند برابر ظرفیت موظفند، ضمن مطالعه مفاد این اطلاعیه شرایط، ضوابط و اقدامات اعلام شده در آن را رعایت و اقدام نمایند.

داوطلب می‌بایست از روز سه‌شنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۲ با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش گزینش و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل کار برگ‌ها و بارگذاری تمامی اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام نماید. برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت، داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.

با توجه به این‌که سنجش و ارزیابی تکمیلی در حوزه‌های ارزیابی به صورت گروهی انجام می‌گیرد، عدم مراجعه داوطلب در روز، ساعت و تاریخ تعیین شده، به منزله انصراف تلقی خواهد شد. ساعت مراجعه در حوزه‌های سنجش و ارزیابی تکمیلی نوبت صبح ۶:۳۰ و در نوبت بعدازظهر ساعت ۱۳:۰۰ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha