کد خبر 259637
۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی خبر داد؛

تحویل ۵ بیمارستان به وزارت بهداشت در دولت سیزدهم

تحویل ۵ بیمارستان به وزارت بهداشت در دولت سیزدهم

مدیرعامل مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی از تکمیل و تحویل ۵ بیمارستان به وزارت بهداشت در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ علی نبیان، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی در نشست خبری تشریح عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم که امروز سه‌شنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ در محل این وزارتخانه برگزار شد، گفت: ما در دولت سیزددهم ۵ بیمارستان با ظرفیت ۹۷۱ تخت ازجمله بیمارستان تربت حیدریه، بیمارستان گچساران، بیمارستان مهدی‌شهر و بیمارستان جهرم را تحویل وزارت بهداشت دادیم.

وی افزود: علاوه بر این وظیفه، ساخت ۷ بلوک مسکونی برای نمایندگان و خانه های سازمانی پزشکان و فاز یک ورزشگاه بناب در دستور کار قرار گرفت و انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که برنامه ریزی در سال ۱۴۰۳ این بود که فاز دوم ضلع شرقی حرم حضرت معصومه را تکمیل کنیم، افزود: بیمارستان ۲۰۰ تختی کرج به نام سیدالشهدا، بیمارستان ۱۶۰ تختی بوشهر، بیمارستان رشت که پیشرفت بالای ۸۸ درصد را دارد، بیمارستان ساری که تا ۴ ماه آینده به اتمام می‌رسد، بیمارستان تالش و بیمارستان لنگرود از دیگر پروژه‌های مربوط به سال ۱۴۰۳ است. 

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از دغدغه‌های دولت سیزدهم این بود که بتوانیم زیرساختهایی در دستور کار است. در شهرهای جدید نیز سه بیمارستان احداث می‌شود.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha