کد خبر 259099
۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷

کیومرث هاشمی: امیدوارم دولت آینده توجه بیشتری به ورزش داشته باشد

کیومرث هاشمی: امیدوارم دولت آینده توجه بیشتری به ورزش داشته باشد

وزیر ورزش و جوانان با ابراز امیدواری از این که دولت آینده نگاه و توجه بیشتر و ویژه‌تری به جامعه ورزش داشته باشد گفت: دولت باید به خواست و انتظارات اهالی ورزش توجه بیشتری داشته باشد.

به گزارش گروه  ورزشی حیات، کیومرث هاشمی که صبح امروز جمعه ۸ تیر با حضور در سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی در کنار اهالی ورزش رای خود را به صندوق انداخت در این مورد گفت: جامعه ورزش همیشه در انتخابات و رویدادهایی که با سرنوشت کشور ارتباط داشته حضور پرشور و موثری داشته است.

وی با اشاره به مشارکت اهالی ورزش و انتخاب رئیس جمهور آینده برای بهتر شدن شرایط ورزش کشور گفت: هدف همه ما این است که بتوانیم با توسعه و گسترش ورزش در استان ها و نقاط مختلف کشور باعث رشد و شکوفایی استعدادها شویم تا آنها برای ایران اسلامی افتخار آفرین باشند.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر این که تا زمانی که حضور دارد خدمتگزار جامعه ورزش خواهد بود ادامه داد: ما وظیفه داریم که امر ورزش و در حوزه جوانان به خواست و انتظار اهالی این حوزه توجه کنیم و امیدوارم دولت آینده هم نگاه بیشتر و توجه مضاعف تری به جامعه ورزش داشته باشد.

وی تاکید کرد: امیدوارم دولت آینده نسبت به ورزش توجه بیشتری داشته باشد تا در سایه برنامه ریزی مناسب تلاش هایی که برای پیشرفت ورزش صورت گرفته است مسیرش را به خوبی ادامه دارد و براساس سیاست هایی که قانونگذار مشخص کرده است به بهترین شکل ممکن پیش برویم.

کیومرث هاشمی در مورد تکمیل پروژه های نیمه کاره در ورزش هم گفت: در مدتی که خدمتگزار بودیم سعی کردیم پروژه هایی که از دهه ۸۰ مانده بود را در اولویت قرار دادیم و بالای ۱۴۰۰ پروژه را به مرحله بهره برداری و افتتاح رساندیم.

وزیر ورزش ادامه داد: ۱۸ فدراسیون از زمانی که ما آمدیم با سرپرستی اداره می شد که ۱۴ فدراسیون انتخابات آن برگزار شد و ۴ فدراسیون باقی مانده هم در دو سه هفته آینده برگزار خواهد شد تا هر رشته متولی خودش را انتخاب کند.

وی افزود: در کنار این دو برنامه اساسی را طبق وظیفه ای که قانونگذار مشخص کرده است حرکت خواهیم کرد که یکی از آنها آمایش سرزمین است که براساس ظرفیت های هر منطقه برنامه ریزی صورت می گیرد. طرح ملی ورزش کشور نیز دومین برنامه است که در اولویت کاری ما قرار می گیرد. در این طرح محور خانواده است و نهادهای مختلفی به ما کمک خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha