کد خبر 255161
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰

وزیر ورزش در مراسم اختتامیه لیگ‌های قایقرانی ایران مطرح کرد؛

اقدامات فدراسیون قایقرانی ارزشمند است

اقدامات فدراسیون قایقرانی ارزشمند است

وزیر ورزش و جوانان، گفت: به سهم خودم از مجموعه فدراسیون قایقرانی تشکر می‌کنم. این فدراسیون اقدامات ارزشمندی داشته است.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه لیگ‌های قایقرانی ایران که در محل سالن همایش‌های هتل المپیک تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو اتفاق خوب از سال گذشته تا به امروز در فدراسیون قایقرانی رخ داده است.

هاشمی بیان کرد: اول اینکه برگزاری لیگ پویا می‌تواند رونق بزرگی برای این فدراسیون ورزشی به همراه داشته باشد که این مساله در فدراسیون قایقرانی صورت گرفته است. حدود ۷۴ باشگاه در رشته‌های مختلف قایقرانی در حال فعالیت هستند که امروز این توفیق را داشتیم در خدمت این عزیزان باشیم و جوایز آنها را اهدا کنیم.

وی افزود: دوم اینکه از هشت ورزشکاری که در رشته قایقرانی سهیمه المپیک و پارالمپیک را به دست آورده‌اند تقدیر شد. مساله فوق حکایت از این دارد مسیری که فدراسیون قایقرانی انتخاب کرده، درست بوده است و می‌تواند در آینده ایران را صاحب مدال کند.

هاشمی تصریح کرد: به سهم خودم از مجموعه فدراسیون قایقرانی که در حال تلاش هستند تشکر می‌کنم و امیدوارم این اقدامات ادامه داشته باشد.

مراسم اختتامیه لیگ های قایقرانی ایران عصر امروز جمعه یازدهم خردادماه با حضور وزیر ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون قایقرانی و اهالی ورزش و باشگاه‌های این رشته ورزشی در محل سالن همایش های هتل المپیک تهران برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha