کد خبر 258990
۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳

سردار قاآنی اعلام کرد:

شهید امیرعبدالهیان صدای رسای مقاومت بود

شهید امیرعبدالهیان صدای رسای مقاومت بود

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: درحالی که همه تلاش می‌کردند صدای مقاومت را کسی نتواند به جهان منتقل کند، امیر عبدالهیان عزیز صدای رسای مقاومت بود.

 به گزارش گروه استانی حیات؛  سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه صبح امروز در اربعین شهید امیرعبداللهیان در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) اظهار داشت: امیرعبدالهیان خستگی ناپذیر و دلاور، شب و روز نمی‌شناخت و هر روز عرصه جدیدی را برای پیشرفت کار و دفاع از مقاومت باز می‌کرد.

وی افزود: درحالی که همه تلاش می‌کردند صدای مقاومت را کسی نتواند به جهان منتقل کند، اما بچه های مقاومت در میدان به زیباترین شکل دفاع شرافتمندانه می‌کردند اما کسی بود که صدای آن‌ها را در عرصه‌های بین‌الملی می‌رساند و او امیر عبدالهیان عزیز بود که صدای رسای مقاومت بود.

فرمانده نیروی قدس سپاه در ادامه گفت: شهید امیرعبدالهیان در کنار تمام سفرهای شبانه روزی در این دوره که همه تلاش می‌کردند مقاومت را منزوی کنند، سه بار از سوی شورای امنیت سازمان ملل دعوت شد و در بالاترین کرسی بین‌المللی با صدای رسا حرف مقاومت را رساند.

سردار قاآنی تصریح کرد: این شهید عزیز در آخرین صحبت خود متنی را خواند که زیباترین متن در بیان حقانیت مقاومت و دفاع از این پروژه ارزشمند بود.

وی ادامه داد: بیان و عمل شهید رئیسی و مرد میدان اقدامات روابط بین‌المللی شهید امیر عبدالهیان اثبات کرد که نه تنها اگر آمریکا در مقابل ما بایستد بازهم می‌توان خیلی کارها را انجام داد بلکه می‌توان با قدرت‌های بزرگ نیز هماوردی کرد.

سردار قاآنی ادامه داد: این اقدامات که در عرصه بین‌الملل می‌بینید، زحمات وزیر شهید است و بسیار اثرگذار بود و توانست اقتدار نظام اسلامی را در مقابل اسرائیل کودک‌کش و آمریکای جنایتکار حفظ کند.

وی تصریح کرد: امروز در آستانه انتخاب رئیس جمهور هستید و قصد دارید کسی را انتخاب کنید که در استمرار راه شهید رئیسی، این مردم قهرمان در صحنه استمرار و عمل، استمرار راه ایشان باشد. آنچه شهید رئیسی و شهید امیرعبدالهیان را بزرگ کرد و امروز افتخار انقلاب اسلامی است، باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: این مردان با آمریکا می‌جنگیدند و اثبات کردند که بدون اتکا به آمریکا می‌شود کارها را پیش برد، شما بدانید اینها که حل مسائل را به ارتباط با آمریکا تعریف می‌کنند کسانی هستند که نمی‌خواهند دلاورمردانه بجنگند در صورتی که وقتی از موضع اقتدار و قدرت حرف بزنید، حتی آمریکا را به کرنش وا می‌دارند.

فرمانده سپاه قدس در پایان خاطرنشان کرد: شهید امیرعبداللهیان در این دو دهه که برجستگی بیشتری پیدا کرد، هر کجا بود از نظام اسلامی دفاع می‌کرد و در هرکجا بود ارتباطش را با شهید سلیمانی مستمر و محکم حفظ کرده بود و برای پیشبرد اهداف همراهی می‌کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha