کد خبر 258972
۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷

با اعلام فرمانده انتظامی استان سمنان:

۱۷۲ تن شکر احتکاری در شاهرود کشف شد

۱۷۲ تن شکر احتکاری در شاهرود کشف شد

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۷۲ تن شکر احتکار شده به ارزش افزون بر ۶۵ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان شاهرود خبر داد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ سردار جلیل  موقوفه‌ئی فرمانده انتظامی استان سمنان روز پنجشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شاهرود با اشراف اطلاعاتی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز از احتکار مقادیر قابل توجهی شکر در انباری واقع در یکی از نقاط این شهرستان آگاه شدند و اقدام‌های لازم در این زمینه را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران به محض شناسایی و بازرسی دقیق از انبار ۱۷۲ تن شکر احتکاری را کشف کردند، افزود: ارزش محموله کشف شده براساس نظر کارشناسان افزون بر ۶۵ میلیارد ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: در این ارتباط یک نفر دستگیر و با تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

سردار موقوفه‌ئی ابراز کرد: شهروندان در صورت آگاهی از احتکار کالا و یا فعالیت کسانی که اقدام غیرقانونی اقتصادی می‌کنند، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

فرمانده انتظامی شاهرود هم از کشف سه دستگاه استخراج ارز دیجیتال(ماینر) غیرمجاز از منزل مسکونی شهروندی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا شائینی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با اشراف اطلاعاتی از فعالیت فردی که به صورت غیرقانونی اقدام به نگهداری و بهره‌برداری از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در منزل مسکونی می‌کرد با خبر شدند.

وی با بیان اینکه بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت، افزود: ماموران پس از هماهنگی لازم، منزل مسکونی را بازرسی و سه دستگاه ماینر غیر مجاز را کشف کردند.

سرهنگ شائینی با بیان اینکه کارشناسان ارزش دستگاه‌های کشف شده را بیش از سه میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

شهرستان شاهرود با بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha