کد خبر 249627
۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵

با اعلام جانشین فرمانده انتظامی؛

ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد

ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان از کشف ۲۱ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال و دستگیری یک نفر متخلف در شهرستان نیکشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سرهنگ علیرضا دلیری جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، مأموران انتظامی نیکشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی های لازم قضائی به محل نگهداری دستگاه های ماینر قاچاق اعزام و در بازرسی از محل مربوطه ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و یک نفر متخلف در این راستا دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های ماینر مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت های فراجا بوده و از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیر مجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیر قانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha