کد خبر 258775
۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱

حمید درخشان در گفتگو با «حیات»:

فقر بازیکن سازی باعث شده پرسپولیس نگران خروج ستاره‌هایش باشد/ امیررضا رفیعی جای خالی بیرانوند را پر می‌کند

فقر بازیکن سازی باعث شده پرسپولیس نگران خروج ستاره‌هایش باشد/ امیررضا رفیعی جای خالی بیرانوند را پر می‌کند

پیشکسوت فوتبال عقیده دارد فقر بازیکن سازی در فوتبال ما باعث شده تعدادی ستاره محدود بین تیم‌ها جابجا شود.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس اظهار کرد: وضعیت پرسپولیس خوب است و خدا را شکر سرمربی جدید هم انتخاب شد و زمان بیشتر از این برای تیم از دست نرفت تا فرصت کافی برای مطالعه روی فوتبال ایران و نقاط ضعف و قوت پرسپولیس داشته باشد و پیش فصل را خودش شروع کند و روی نقل و انتقالات هم نظارت داشته باشد. اگر سرمربی دیرتر از این انتخاب می‌شد تیم به مشکل می‌خورد.

وی در مورد انتخاب گاریدو به عنوان سرمربی جدید و نگرانی بابت رزومه وی گفت: نگرانی‌های این چنینی همیشه وجود دارد ولی نباید کسی را قضاوت کرد و باید زمان داد تا خودش با عملکردش نشان دهد انتخاب خوبی بوده یا نه. ما در مورد اوسمار هم گلایه داشتیم و می‌گفتیم رزومه خوبی ندارد و در حد پرسپولیس نیست ولی در عمل نشان داد انتخاب مناسبی بوده است. حالا این سرمربی جدید هم شاید نتیجه بگیرد و همه به این نتیجه برسند اشتباه کرده‌اند.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه توضیح داد: یکی از دلایل نارضایتی‌ها هم این است که باشگاه در این مدت با نام‌های بزرگ بازی کرد و این انتظار هواداران را بالا برد و حالا که گزینه کمتر شناخته شده‌ای به میان آمده باعث ایجاد نارضایتی شده است. اشتباه ما همیشه همین است که چند اسم مطرح می‌کنیم و می‌رویم یک نفر خارج از آن فهرست را جذب می‌کنیم.

درخشان در مورد جدایی ستاره‌های پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: نقل و انتقالات فصل جابجایی است و یک نفر می‌آید و یک نفر می‌رود. مشکل ما فقر بازیکن است و بازیکن تولیدی نداریم و همیشه یک سری اسامی تکراری بین تیم‌ها جابجا می‌شوند. ما پدیده جدیدی نداریم که به جمع ستاره‌های ما اضافه شده باشد و این ضعف فوتبال ماست. تیمی مثل پرسپولیس نباید نگران جدایی 4  بازیکنش باشد ولی وقتی اینطور پیش می‌آید یعنی فوتبال ما ضعف بازیکن سازی دارد.

وی در مورد اینکه پرسپولیس چه فکری برای جانشینی بیرانوند می‌تواند داشته باشد هم گفت: اینکه می‌گویند برای بیرانوند جانشینی وجود ندارد را قبول ندارم. همین گلر دوم تیم سال قبل 4-5 بازی در زمین بود و عملکرد خوبی داشت و به او کمی میدان داده شود و کسب تجربه کند می‌تواند جای بیرانوند را پر کند. مگر قبل از بیرانوند دروازه‌بان نداشتیم؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha