کد خبر 258681
۵ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸

روش تبلیغی شهید علیدادی برای راه امیر المومنین میان اهل تسنن/ دعوتید به جشن بزرگ غدیر بر مزار شهید علیدادی+فیلم

روش تبلیغی شهید علیدادی برای راه امیر المومنین میان اهل تسنن/ دعوتید به جشن بزرگ غدیر بر مزار شهید علیدادی+فیلم

شهید مصطفی علیدادی راه حضرت علی (ع) را با سیره زندگی ایشان میان اهل تسنن ترویج میداد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات، روش تبلیغی راهِ امیرالمؤمنین علی علیه السلام در بین کودکان و نوجوانان اهل تسنن توسط پلیسِ شهیدِ جهادگر مصطفی علیدادی به روایتِ مادرِ شهید و با صوتِ دلنشین شهید را در حیات بخوانید و بشنوید.

مادر شهید علیدادی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: «بسته های ارزاق و مرغ هایی را که با کلی مشقت تهیه کرده بود را به اتفاق معلمِ منطقه ی فقیر نشین و اهل تسنن در حومه ی تهران با وسیله ی نقلیه ی شخصی(نه بیت المال) می برد که پخش کند. بچه ها را با روی خوش و لبخندِ همیشگی که برلب داشت سوار ماشینش کرد و از بچه ها آدرس نیازمندان منطقه را می پرسد و سرِ صحبت را در مورد کمک به نیازمندان باز می کند. جهت کلام را به سمت کمک های مومنانه و سیره ی مولایمان علی علیه السلام سوق می‌دهد و سوالاتی طرح میکند و بچه ها رت وارد بحث می کند؛ در آخر بچه ها از او می پرسند که آیا می‌شود ماهم مانند حضرت علی علیه السلام برای فقرا ارزاق ببریم و مانند او باشیم. شهید والا مقام که حالا به مقصدِ کار تربیتی رسیده بسته های ارزاق را در اختیار کودکان می گذارد تا کاری شبیه به کار مولا علی علیه السلام کند.»

گفتنی است شهید مصطفی علیدادی که هر ساله جشن بزرگ مسلمانان؛ عید غدیر خم را منزلش برقرار میکرد، حالا مادر شهید چند سالی است که این جشن را در کنار مزار ایشان در قطعه ۲۳۱ برگزار میکند. او از همه مسلمانان دعوت کرد تا در این جشن سعید حضور یابند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha