کد خبر 255444
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۲

در گفتگو با «حیات» مطرح شد:

شهید با اشراف کامل شهادت را انتخاب می‌کند + فیلم

شهید با اشراف کامل شهادت را انتخاب می‌کند + فیلم

مادر شهید علیدادی گفت: «شهید با اشراف به موضوع کاری را انجام می‌دهد و شهادت را انتخاب می‌کند؛ یعنی می‌داند آن کار چه عواقبی برایش خواهد داشت.» 

 مادر شهید مصطفی علیدادی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات ، درباره اینکه مصطفی از سنین پایین در کارهای خیرخواهانه شرکت می‌کرد، با خاطره ای درباره فرزند جوان و شهیدش گفت: من نیاز است که در ابتدای صحبت‌هایم به این آیه از قرآن کریم اشاره کنم. خداوند در آیه ۷ سوره عادیات می‌فرماید: «و انه علی ذلک لشهید» به عقیده من این قسمت از آیه بسیار عجیب است. شهید در این آیه به معنای شاهد است. شهید با اشراف به موضوع کاری را انجام می دهد. یعنی می داند آن کار چه عواقبی برایش خواهد داشت. 

وی در ادامه افزود: رفقای جهادی مصطفی برایم نقل می‌کردند که در زمانی که کرونا فراگیر شده بود و برخی از گروه‌های جهادی خودشان محلول‌های ضدعفونی را تهیه می کردند؛ مصطفی اجازه نمی‌داد تا ما محلول‌های ضدعفونی را آماده کنیم. 

مادر شهید علیدادی تشریح کرد: دلیل این کار مصطفی هم این بود که مصطفی به رفقایش می‌گفت محلول ضدعفونی برای ریه ضرر دارد و شما چون جوان هستید و بچه دارید خودم محلول را آماده می‌کنم. در واقع می‌خواهم بگویم شجاعت و غیرت در وجود مصطفی موج میزد و من هرچقدر بیشتر با دوستانش که او را از نزدیک می‌شناختند، صحبت می‌کنم به این صفات پی می‌برم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha