کد خبر 258611
۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۸

در گفتگو با «حیات» مطرح شد:

امروز مهم‌ترین وظیفه همه مسئولان دعوت به مشارکت در انتخابات است + فیلم

امروز مهم‌ترین وظیفه همه مسئولان دعوت به مشارکت در انتخابات است + فیلم

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بر مسئولانی که جایگاه‌های مهم حقیقی و حقوقی را در اختیار دارند واجب است که مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند.

مجتبی یوسفی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، و در رابطه با برگزاری زودهنگام چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز اولویت اول این است که ما مردم را به مشارکت در انخابات ترغیب کنیم. البته مردم همیشه جلوتر از ما هستند؛ اما بر مسئولانی که جایگاه‌های مهم حقیقی و حقوقی را در اختیار دارند، واجب است که مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت بیش از 60 درصدی در انتخابات موجب سرکار آمدن یک رئیس‌جمهور مقتدر در عرصه‌های ملی و بین‌المللی می‌شود، افزود: از این رو اولویت اول ما فارغ از هرنتیجه‌ای باید حضور حداکثری باشد و نامزدها و طرفداران‌شان باید از دوقطبی‌سازی و تخریب و لجن‌پراکنی پرهیز کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته در مناظرات شنیدیم که برخی از نامزدها با اشاره به برخی مشکلات همچون فرار نخبگان راه‌حل مشکلات کشور را با نگاه به بیرون از کشور معرفی می‌کردند. این‌ها نظرات نخ‌نمایی است که خروجی این نظرات را در قالب رشد اقتصادی نزدیک به نیم درصد در طول دهه نود مشاهده کریدم و با عبرت از این تجربه باید راه‌حل مشکلات کشور را در ظرفیت‌های داخل کشور جستجو کنیم.

یوسفی با تاکید براینکه وحدت در این انتخابات برای کاندیداهای نزدیک به جریان انقلاب از اوجب واجبات است، گفت: نامزدها و طرفداران‌شان باید تلاش کنند با پرهیز از به وجود آوردن دوقطبی‌های کاذب در دام تخریب یکدیگر در غالب اصلح و صالح نیافتیم که نتیجه‌ای جز شکست و عدم موفقیت برای جریان انقلاب به دنبال نخواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha