کد خبر 258191
۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

انتخاب رشته ۱۷ هزار داوطلب در پذیرش کاردانی به کارشناسی

انتخاب رشته ۱۷ هزار داوطلب در پذیرش کاردانی به کارشناسی

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش از انتخاب رشته بیش از ۱۷ هزار داوطلب در دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ خبر داد.

علیرضا کریمیان مدیر روابط عمومی سازمان ملی سنجش  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات، اظهار کرد: ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ از روز یکشنبه ۲۷ خردادماه آغاز شده و فردا یکشنبه ۳ تیر آخرین فرصت ثبت‌نام و انتخاب رشته داوطلبان است.

مشاور سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور افزود: تاکنون بیش از ۱۷ هزار نفر برای پذیرش در این دوره‌ها ثبت‌نام کرده‌اند.

وی گفت: دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته هم‌زمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان قابل دسترس است و متقاضیانی‌که دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته هستند، می‌توانند در این برنامه پذیرش ثبت‌نام کنند.

کریمیان درباره متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی همچنین گفت: متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی لازم است برای پذیرش در رشته‌های با آزمون این دانشگاه در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور ثبت نام کنند و زمان انتخاب‌رشته برای رشته محل‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً از سوی دانشگاه اعلام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha