کد خبر 257718
۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۰

نکاتی مهم برای تضمین ایمنی سالمندان در اینترنت

نکاتی مهم برای تضمین ایمنی سالمندان در اینترنت

ممکن است هنگام مرور وب برای سالمندان به ویژه هنگام خرید خطراتی وجود داشته باشد که مهم است اقدامات لازم را برای حفظ امنیت و اطلاعات شخصی خود انجام دهند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، استفاده از اینترنت توسط سالمندان یک راه عالی برای حفظ ارتباط با عزیزان، انجام خریدهای هفتگی یا یافتن اطلاعات مورد نیاز با کلیک یک دکمه است.

با این حال، ممکن است هنگام مرور وب خطراتی وجود داشته باشد، بنابراین مهم است که اقدامات لازم را برای حفظ امنیت و اطلاعات شخصی خود انجام دهند.

در این گزارش ما برخی از مهم‌ترین نکاتی را که برای افراد مسن مفید است و آنها را هنگام استفاده از اینترنت و رسانه‌های اجتماعی ایمن نگه می‌دارد، با شما به اشتراک می‌گذاریم.

کلاهبرداری‌های آنلاین با هدف قرار دادن سالمندان به طور فزاینده‌ای رایج شده و تعداد کل گزارش‌ها در سه سال گذشته تقریباً دو برابر شده است.

با ادامه پیشرفت فناوری، جرایم سایبری، سرقت هویت، بدافزارها و فعالیت‌های فیشینگ به طور فزاینده‌ای پیچیده شده اند؛ بنابراین هنگام باز کردن ایمیل‌ها مراقب باشید و اگر چیزی از فرستنده‌هایی دریافت می‌کنید که نمی‌شناسید یا ایمیل‌هایی دریافت می‌کنید که از شما می‌خواهند اقدامی مانند دانلود کردن چیزی، کلیک کردن بر روی چیزی یا ارائه جزئیات شخصی را انجام دهید، توجه نکنید.

اگر شک دارید، از یکی از اعضای خانواده بخواهید که بررسی کند، همیشه هنگام آنلاین بودن مراقب باشید و وب سایت‌هایی را که به آن اعتماد ندارید مرور نکنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha