کد خبر 256918
۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴

امانی به «حیات» خبر داد؛

شورای شهر ساخت و ساز در بوستان‌های قیطریه و لاله را متوقف کرد

شورای شهر ساخت و ساز در بوستان‌های قیطریه و لاله را متوقف کرد

عضو شورای شهر تهران گفت: یکی از مهم‌ترین کارهای شورای شهر انجام داد، توقف تمامی فعالیت‌های ساخت و ساز در بوستان‌های قیطریه و لاله بود.

ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی حیات، با ابراز نگرانی از وضعیت نگران کننده کاهش درختان و فضای سبز حوالی میدان آزادی، اظهار کرد: در حال پیگیری این موضوع از شهرداری و نهادهای مربوطه هستم و پس از دریافت اطلاعات کافی آن را رسانه‌ای خواهم کرد.

وی افزود: از ابتدایی که در شورای شهر بودم، بشدت و قدرت پیگیر مسائل فضای سبز، جلوگیری از قطع درختان و حفظ محیط زیست پایتخت هستم و مجموعه شورای شهر نیز نسبت به موضوع‌های عنوان شده حساس هستند.

این عضو شورای شهر با اشاره به اقدامات تاثیرگذار شورا اظهار کرد: نظارت شورا شهر کامل است و نسبت به قطع درختان حساست زیادی دارد و با خاطیان نیز برخورد لازم را خواهد کرد، یکی از مهم‌ترین کارهای شورای شهر انجام داد، توقف تمامی فعالیت‌های ساخت و ساز در بوستان‌های قیطریه و لاله بود.

گفتنی است، این اولین بار نیست که شورای شهر به خاطیان هشدار می‌دهد؛ چندی پیش مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران مدیریت شهری و شورای انقلاب فرهنگی را تأکید کننده ویژه‌ بر حفظ و حراست درختان دانست و خبر از پرداخت جرایم نقدی و زندانی شدن کسانی داد که درختان سطح شهر را قطع می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha