کد خبر 256513
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹

در گفتگو با «حیات» عنوان شد؛

جانشین زاکانی امروز مشخص می‌شود/ معاونان مالی و اجتماعی هم به مرخصی می‌روند

جانشین زاکانی امروز مشخص می‌شود/ معاونان مالی و اجتماعی هم به مرخصی می‌روند

سخنگوی شورای شهر گفت: جانشین شهردار تهران تا آخر دوشنبه ۲۱ خرداد مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، پس از تایید صلاحیت علیرضا زاکانی، شهردار تهران برای انتخابات ریاست جمهوری، حالا معاونین شهردار و یک عضو شورای شهر در ستاد انتخاباتی زاکانی، سمت گرفتند.

لطف الله فروزنده، معاون اقتصادی و امور مالی شهری تهران که قرار بود جانشین زاکانی در شهرداری شود حالا به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی انتخاب شده است.

همچنین امین توکلی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به عنوان رئیس ستادهای مردمی و علیرضا نادعلی، عضو شورای شهر به عنوان مسئول ستادهای مردمی تهران انتخاب شدند.

عیلرضا نادعلی در تازه‌ترین گفتگویش با خبرنگار اجتماعی حیات، در این خصوص عنوان کرد: هر شخصی که در شهرداری مسئولیتی به عهده دارد و می‌خواهد در ستاد انتخاباتی شرکت کند باید مرخصی بگیرد.

وی ادامه داد: بنده نیز به عنوان مسئول ستادهای مردمی تهران انتخاب شدم که اقدامات مربوطه را در این خصوص انجام خواهم داد اما همچنان به وظایف خود به عنوان عضو شورای شهر عمل می‌کنم و نیازی به مرخصی ندارم؛ در ضمن اعضای شورای شهر می‌توانند در این ایام موضع گیری‌های سیاسی و اقدامات سیاسی انجام دهند زیرا که این موضوع بلا مانع است.

سخنگوی شورای شهر درباره آخرین وضعیت سرپرست شهرداری تهران و جانشین علیرضا زاکانی، اظهار کرد: تا آخر امروز، ۲۱ خرداد سرپرست شهرداری مشخص و رسانه‌ای می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha