کد خبر 255437
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷

پس از ثبت‌نام در انتخابات رئیس جمهوری؛

جانشین زاکانی در شهرداری مشخص شد

جانشین زاکانی در شهرداری مشخص شد

پس از ثبت‌نام علیرضا زاکانی در انتخابات ریاست جمهوی، حالا معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، جای او را در شهرداری می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، دیروز مورخ ۱۲ خردادماه علیرضا زاکانی، شهردار تهران، برای بار دوم در انتخابات ریاست جمهوری ایران ثبت‌نام کرد، او که اکنون در سمت شهردار تهران است، باید ضوابطی را با شورای شهر طی کند تا بتواند از شورا مرخصی بگیرد و فعالیت‌های انتخاباتی را انجام دهد اما سوالی که مطرح بوده این است که جانشین زاکانی به‌عنوان شهردار چه کسی است؟

مهدی چمران، رئیس شورای شهر درخصوص کاندیدا شدن شهردار تهران در انتخابات ریاست‌جمهوری و روند نظارتی شورا درخصوص شائبه استفاده از منابع شهرداری در حوزه تبلیغات گفت: وضعیتی که در حال حاضر داریم پیشتر دو بار تجربه کرده‌ایم به شکلی که یک بار شهردار تهران رئیس‌جمهور شد. در چنین شرایطی شهردار مرخصی می‌گیرد و این مرخصی را کتبی اعلام می‌کند و یکی از معاونان شهردار به عنوان جانشین وی معرفی و کارها را دنبال می‌کند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: در مسائل تبلیغات نیز هیچ‌گونه دخالتی شهرداری در انتخابات برای فردی ندارد. تبلیغات برای دعوت مردم برای شرکت در انتخابات و تبلیغات عمومی توسط شهرداری انجام می‌شود که کار مناسبی بوده ولی این تبلیغات برای فرد خاصی نیست و هر فردی باید شخصاً در این حوزه ورود پیدا کند.

طبق بررسی‌های صورت گرفته خبرنگار حیات، پس از تائید مرخصی علیرضا زاکانی برای شرکت در انتخابات، حالا قرار است لطف‌الله فروزنده، معاون معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، جانشین او در شهرداری شده و فعالیت‌های شهردار پایتخت را به عهده بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha