کد خبر 255719
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸

کشف بیش از ۲۵۰ کیلوگرم شیشه در آذربایجان‌غربی

کشف بیش از ۲۵۰ کیلوگرم شیشه در آذربایجان‌غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به انهدام باند قاچاق مواد مخدر در استان گفت: از اعضای این شبکه، ۲۸۰ کیلوگرم ماده مخدر شیشه کشف شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سردار رحیم جهانبخش، فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی، روز چهارشنبه اظهار کرد: با دریافت اخباری در خصوص حمل و جابجایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از نوع شیشه توسط باند حرفه ای، موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ضمن هماهنگی‌های قضایی ماموران به محل‌های مورد نظر در محورهای مواصلاتی اعزام و با کنترل نامحسوس تردد خودروهای عبوری، تریلی مورد نظر را در محور ارومیه - مهاباد شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: در بازرسی از تریلی، ۲۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که از مرزهای شرقی وارد شده بود، کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: در این خصوص چهار نفر دستگیر و به همراه ۲ دستگاه تریلی و یک دستگاه خودرو سواری توقیفی برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سردار جهانبخش با تاکید بر تداوم طرح‌های مقابله ای پلیس با قاچاقچیان مواد فروشان و معتادان متجاهر، از همراهی مردم آذربایجان غربی که طی تماس با سامانه ۱۱۰ و ۱۹۷ در خصوص شناسایی مخلان نظم و امنیت پلیس را یاری می‌دهند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha