کد خبر 255711
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳

سخنگوی وزارت خارجه:

رسوایی سکوت‌کنندگان در مقابل جنایت اسرائیل در تاریخ نقش خواهد بست

رسوایی سکوت‌کنندگان در مقابل جنایت اسرائیل در تاریخ نقش خواهد بست

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ننگ و رسوایی بر پیشانی حامیان رژیم و نیز سکوت کنندگان در مقابل این همه جنایت برای همیشه تاریخ نقش خواهد بست.

به گزارش گروه بین‌الملل حیات، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران، در حساب خود در فضای مجازی نوشت: در کنار کشتار جمعی روزمره، از بین رفتن تقریبا همه مراکز بیمارستانی، فقدان دارو و تجهیزات پزشکی، کمبود بسیار شدید مواد غذایی و سوخت و از کار افتادن ژنراتورهای تولید برق در نوار غزه، اکنون بی‌آبی هم به دیگر مشکلات ساکنان غزه آن هم در گرمای شدید هوا اضافه شده است.

وی در این زمینه افزود: "آنروا" می‌گوید؛ اکنون بی‌آبی هم به مشکل قحطی در غزه افزوده شده و به دلیل کمبود سوخت و "از کار افتادن تاسیسات حیاتی غزه"، مردم ناگزیر از طی مسافتی طولانی در گرمای شدید و ایستادن در نوبت دریافت آب هستند.

کنعانی خاطر نشان کرد: بی تردید ملت مظلوم اما مقاوم فلسطین به رغم همه دردها و رنجهای بی‌شمار و دلخراش، رژیم جنایتکار اسرائیل را به زانو درخواهد آورد

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین اظهار داشت: تسلیم و شکست، سرنوشت محتوم اشغالگران بی‌ریشه است، اما ننگ و رسوایی بر پیشانی حامیان رژیم و نیز سکوت کنندگان در مقابل این همه جنایت برای همیشه تاریخ نقش خواهد بست.

به گزارش  حیات، شبکه الجزیره اعلام کرد که در جریان حملات ۲۴ ساعت اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز نوار غزه ۶۶ شهروند فلسطینی شهید شدند.

برپایه این گزارش، در این حملات دهها نفر دیگر نیز زخمی شده اند و شماری از شهدا و زخمی ها کودکان و زنان هستند.

وزارت بهداشت فلسطین دیروز سه شنبه در جدیدترین آمار خود از افزایش شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به ۳۶ هزار و ۵۹۵ نفر در نوار غزه خبر داده بود. وزارت آموزش فلسطین نیز دیروز سه شنبه اعلام کرد که بیش از ۱۵ هزار نفر از شهدا کودک هستند.

پس از هشت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اشغالگر طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره بوده، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در مناطق مختلف نوار غزه و همچنین حمله به گذرگاه رفح از دست داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha