کد خبر 255709
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹

بمباران هوایی و حملات توپخانه‌ای علیه غزه ادامه دارد

بمباران هوایی و حملات توپخانه‌ای علیه غزه ادامه دارد

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که بامداد امروز نیز حملات زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه به ویژه شهر رفح در جنوب این باریکه همچنان ادامه داشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل حیات، بالگردهای نظامیان صهیونیست بار دیگر مرکز شهر رفح را هدف قرار دادند.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز مناطق مرکزی و غربی شهر رفح را زیر آتش حملات وحشیانه خود گرفت. در جریان بمباران خانه‌های مسکونی واقع در اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه چندین فلسطینی به شهادت رسیده و چند تن دیگر نیز زخمی شدند.

بمباران وحشیانه خانه‌های فلسطینی‌ها در غرب محله الزیتون واقع در جنوب شرق شهر غزه چندین زخمی برجای گذاشت. توپخانه این رژیم شرق منطقه القراره واقع در خان یونس در جنوب نوار غزه را نیز هدف قرار داد.

وزارت بهداشت غزه روز گذشته اعلام کرد که در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی، ۳۶ هزار و ۵۵۰ نفر به شهادت رسیده‌اند.

همچنین این نهاد پزشکی فلسطینی بیان کرد که شمار کلی زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از آغاز جنگ در این باریکه به ۸۲ هزار و ۹۵۹ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی هفت جنایت و کشتار را در نوار غزه مرتکب شده است.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بیان کرد که حملات ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شهادت ۷۱ و زخمی‌شدن ۱۸۲ نفر را در پی داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha