کد خبر 255459
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷

شهریار حیدری در ستاد انتخابات کشور:

باید با شناخت و استفاده از ظرفیت‌ها کشور را از وضعیت فعلی رها کنیم

باید با شناخت و استفاده از ظرفیت‌ها کشور را از وضعیت فعلی رها کنیم

شهریار حیدری، پس از ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اطمینان دارم اگر ما قدرت و ثروت ملی را افزایش دهیم، در بسیاری از حوزه‌ها از جمله حوزه بین‌الملل قدرت خواهیم داشت از این جهت بر توان کشور تأکید می‌کنم.

به گزارش گروه سیاسی حیات، شهریار حیدری، پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اطمینان دارم اگر ما قدرت و ثروت ملی را افزایش دهیم، در بسیاری از حوزه‌ها از جمله حوزه بین‌الملل قدرت خواهیم داشت از این جهت بر توان کشور تأکید می‌کنم.  

وی ادامه داد: باید با شناخت و استفاده از ظرفیت‌ها کشور را از وضعیت فعلی رها کنیم و به سمت و سوی اصلاح سوق دهیم در عین حال باید شناختی از مشکلات داشته باشیم.  

وی گفت: امروز با مشکلات بسیاری رو به رو هستیم، مشکلات از مرزها شروع می شود لذا اگر مشکلات مناطق مرزی را حل کنیم قطعاً اثر مثبتی بر مناطبق مرکزی خواهد داشت. 

حیدری بیان کرد: ایران در دنیا جزو سه کشور برتر است و 15 کشور همسایه داریم که ظرفیت های دیپلماسی مهمی محسوب می‌شود. باید با شناخت دقیق از ظرفیت های نظام و در چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی در مسیر پیشرفت حرکت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha