کد خبر 255305
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵

برگزاری مسابقات محلی در ۵۰۰ مرکز تهران

برگزاری مسابقات محلی در ۵۰۰ مرکز تهران

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: امسال مسابقات فوتسال جام رمضان نیز پیش از پایان سال و همزمان با آغاز ماه رمضان در شهر تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، حسین اوجاقی، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، در نشست خبری، اظهار کرد: برنامه‌های سازمان ورزش در سال جاری از لحاظ کیفی و کمی ابعاد متفاوتی نسبت به گذشته دارد. مهمترین موضوع رویدادی سازمان، رویداد قهرمان شهر ۲ است. در این مسابقات حدود یک میلیون نفر در سطح محلات در ۱۰ رشته ورزشی آقایان و ۱۰ رشته ورزشی بانوان شرکت کردند. البته رویداد امسال با محوریت مساجد اجرا می‌شود و در همکاری با مساجد نفرات بیشتری در محلات تهران در رویداد قهرمان شهر ۲ شرکت خواهند کرد.

وی افزود: امسال ثبت نام‌ها و اجرای مسابقات با نظارت سازمان ورزش شهرداری تهران در مساجد انجام می‌شود. البته این مسئله نیازمند امکاناتی بود که در این زمینه با تایید مسئولان شهرداری، ۵۰۰ مرکز در شهر تهران جهت برگزاری مسابقات محلی درنظر گرفته شد.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهرانبا اشاره به اینکه افتتاحیه رویداد قهرمان شهر ۲ اوایل تیرماه سال‌جاری برگزار می‌شود، یادآور شد: تابستان فرصت خوبی برای استعدادیابی از دانش‌آموزان است و ورزش در این زمینه بسیار موثر است. امسال به مناسبت دهه ولایت جشنواره بازی‌های دیجیتالی را برای اولین بار در تهران برگزار می‌کنیم.

وی‌ اضافه کرد: همچنین، جشنواره فرهنگی، تفریحی تابستانی نیز امسال برای دانش‌آموزان اجرا می‌شود. مسابقات فوتسال جام رسانه نیز در دستور کار سازمان ورزش شهرداری تهران قرار دارد که از یکم تا ۱۷ مردادماه سال جاری در مجموعه یادگار امام برگزار خواهد شد. همچنین، همایش‌های کوهپیمایی نیز در دستور کار قرار دارد که در راستای احیای کانون‌های محلات کوهپیمایی در روز ۱۲ شهریورماه سال جاری اجرا می‌شود.

اوجاقی گفت: احیای ورزش‌های سنتی، آئینی و باستانی و ملی نیز از دیگر فعالیت‌های سازمان ورزش شهرداری تهران است که در این راستا همایش آئین پهلوانی را نیز در روز ولادت پیامبر(ص) برگزار می‌کنیم. همچنین، به دنبال برگزاری یک‌ همایش بزرگ زورخانه‌ای و باستانی هستیم که با حضور هزار و ۲۰۰ ورزشکار برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: مسابقات دومیدانی بزرگ شهر تهران از دیگر فعالیت‌هایی است که در نظر گرفته شده است. این مسابقه روز ۲۷ مهرماه سال جاری برگزار می‌شود. در هفته تربیت بدنی نیز نمایشگاه ورزش شهروندی در بوستان گفت‌وگو برپا خواهد شد. در بخش جانبازان و معلولان یا همان پارا قهرمان شهر نیز چهار مجموعه اختصاصی در حال تجهیز است تا این عزیزان نیز بتوانند از امکانات ورزشی به خوبی بهره‌گیری کنند. مسابقات پارا قهرمان شهر نیز امسال برای دومین دوره در تهران برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران تصریح کرد: امسال مسابقات فوتسال جام رمضان نیز پیش از پایان سال و همزمان با آغاز ماه رمضان در شهر تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha