کد خبر 255269
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶

حقانیان پس از ثبت نام در انتخابات :

با تصمیم شخصی نامزد انتخابات شدم

با تصمیم شخصی نامزد انتخابات شدم

«وحید حقانیان» پس از ثبت‌نام در انتخابات: امروز بنا دارم در معرض و منظر شما ملت صبور و فهیم قرار بگیرم. از آخرین لایه مغز نظام به پوسته اول گذر کنم.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات، وحید حقانیان داوطلب چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری بعد از ظهر امروز شنبه در نشست خبری، اظهار کرد: امروز بنا دارم در معرض و منظر شما ملت صبور و فهیم قرار بگیرم. از آخرین لایه مغز نظام به پوسته اول گذر کنم

وی افزود: با تصمیم شخصی خود را برای نامزدی چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران معرفی می‌کنم. گذر این مرحله تاریخی و نظم نوین جهانی با توجه به منافع کشورها نیازمند بهره گیری از خرد جمعی  حضور گسترده مردم و استفاده از توانایی‌های مادی و معنوی کشور است

داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در 45 سال پسا انقلاب مردمی با وجود مشکلات فراوان ایجاد شده برای کشور این رهبری نظام بوده است که توانسته یک کشور را از جنگ تحمیلی و احتمال درگیر شدن در جنگ های دیگر نجات دهد.

حقانیان تاکید کرد: ایران امروز نیازمند بهره‌گیری از هنر مدیریت برای بکارگیری همه مدیران، مردم و صاحبنظران کشور است 

وی تصریح کرد: امروز که در خدمت مردم ایران حاضر شده ام فردی هستم که از 18 سالگی، شروع فعالیت در حزب جمهوری اسلامی ایران و درک بزرگانی همچون آیت الله شهید بهشتی، مقام معظم رهبری و مرحوم آیت الله رفسنجانی  و بزرگان دیگر کار اجرایی، فرهنگی و سیاست ورزی را آغاز کردم.

وی بیان داشت: دو دوران 45 ساله در نهاد ریاست جمهوری و دفتر مقام معظم رهبری با ارتباط نزدیک با کلیه بزرگان، همه روئسای قوه مجریه و با همه مسئولان تبادل نظر داشته و با مسائل کشور آشنایی کامل دارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha