کد خبر 255205
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵

نفرات احتمالی ترکیب مهم‌ترین نبرد آبی‌ها؛

گزینه غیر منتظره در ترکیب استقلال در آخرین بازی فصل

گزینه غیر منتظره در ترکیب استقلال در آخرین بازی فصل

استقلال به دلیل محدودیت‌هایی که دارد باید در آخرین بازی فصل خود از یک گزینه عجیب در خط دفاعی استفاده کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال استقلال تهران nر چارچوب هفته سی‌ام و پایانی رقابت‌های لیگ‌برتر از ساعت ۱۹:۰۰ امشب و در ورزشگاه پاس‌قوامین اکباتان تهران رودرروی پیکان تهران قرار خواهد گرفت. این مهم‌ترین بازی فصل استقلال است و آبی‌ها باید به هر شکل ممکن سه امتیاز این بازی را کسب کند و امیدوار به لغزش پرسپولیس در آزادی چشم به جام قهرمانی این فصل داشته باشد.

کاپیتان استقلال در این بازی درون دروازه خواهد ایستاد. سیدحسین حسینی در کنار حسین پورحمیدی دروازه‌بان تراکتور تبریز با ثبت ۱۷ کلین‌شیت تا به‌اینجای بازی‌های فصل لیگ‌برتر در صدر جدول برترین گلرهای لیگ قرار دارد و به‌طور قطع حسینی در مصاف با پیکان تهران تلاش می‌کند تا با بسته نگه‌داشتن دروازه تیم خود و احتمال دریافت گل از سوی تراکتور در آبادان، دستکش طلایی فصل را از آن خود کند و از طرفی در صورت توقف پرسپولیس مقابل مس رفسنجان بتواند عنوان برترین دروازه‌بان فصل را با قهرمانی در لیگ‌برتر جشن بگیرد.

علامت سوال بزرگ در ترکیب استقلال در خط دفاعی است. گره مهم بازی عدم حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان در خط دفاعی است که هر دو مدتی مصدوم بودند و طبق شنیده‌ها در این دیدار هم غایب خواهند بود. در بازی قبل روزبه چشمی به‌همراه سیلوا و سلیمی در زمین حضور پیدا کرد و ایمان سلیمی این بازی را به دلیل محرومیت از دست داده و بدین ترتیب در نبود بازیکن تخصصی، احتمالاً نکونام از امید حامدی‌فر در سمت راست خط دفاعی سه‌نفره استفاده خواهد کرد. روزبه چشمی در این مسابقه نیز وظیفه رهبری خط دفاعی را برعهده خواهد داشت و رافائل سیلوا نیز سومین مدافع آبی‌هاست. در سمت راست و چپ نیز صالح حردانی و ابوالفضل جلالی بازی خواهند کرد، جلالی هم برای یک عنوان فردی تلاش می‌کند و می‌خواهد جایزه بهترین پاسور لیگ را از آن خود کند.

در خط هافبک هم دست نکونام حسابی بسته است. استقلال با مصدومیت مهدی مهدی‌پور کارش در چینش نفرات خط میانی سخت شد و آسیب‌دیدگی هافبک اصفهانی دست نکونام را خالی‌تر از قبل کرد. با این وجود زبیر نیک‌نفس که پس از مصدومیت مهدی مهدی‌پور به مهره ثابت در خط میانی استقلال تبدیل شده و هافبک دفاعی استقلال در این مسابقه حساس است. جلوتر از او نیز آرش رضاوند بازی می‌کند و جلال‌الدین ماشاریپوف ازبکستانی نیز دیگر هافبک تهاجمی تیم نکونام است که وظیفه تغذیه مهاجمان تیم را برعهده خواهد داشت.

استقلال در خط حمله مانند دیدارهای قبلی، باز هم با دو مهاجم بازی می‌کند. مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو در بازی‌های قبلی در امر گلزنی ناکام بوده‌اند و حالا در آخرین بازی فصل، تلاش می‌کنند تا بتوانند لیگ امسال را با گلزنی به پایان برسانند. مهاجم بلندقامت آرژانتینی که گل‌های حساسی را در بازی‌های اخیر به ثمر رسانده است، امروز نیز امید اصلی گلزنی تیمش به‌شمار می‌رود و در کنار او، شاهد حضور مهرداد محمدی هستیم و باید دید عملکرد این زوج هجومی در برابر خط دفاعی پیکان چگونه خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان:

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، امید حامدی‌فر، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

گزینه غیر منتظره در ترکیب استقلال در آخرین بازی فصل

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha