کد خبر 255130
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰

صادق ورمزیار در گفتگو با «حیات»:

استقلال خودش ابتکار عمل در قهرمانی را از دست داد

استقلال خودش ابتکار عمل در قهرمانی را از دست داد

پیشکسوت استقلال معتقد است تساوی با نساجی دلیل عدم قهرمانی احتمالی این تیم است.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری استقلال مقابل گل گهر اظهار داشت: بازی سختی بود ولی انگیزه استقلال برای برتری در این بازی باعث شد به خواسته اش برسد. هرچند گل گهر هم خیلی تلاش کرد در این بازی نتیجه بگیرد و استقلال را خیلی اذیت کرد ولی خب زور استقلال در این بازی بیشتر بود.

وی افزود: انتظار من به شخصه از استقلال خصوصاً در این دو بازی اخیر این بود که شجاعت بیشتری در زمین از خودش نشان دهد ولی آن اقتدار لازم را در زمین نداشت. این وضعیت در بازی با نساجی ملموس‌تر از بازی با گل گهر بود. در بازی با نساجی بازی خوبی از تیم شاهد نبودیم و به نظرم اطلاع از سه گل برتری استقلال خوزستان باعث شده بود بازی را رها کنند ولی اتفاقی افتاد که انتظارش را نداشتند. 

پیشکسوت استقلال در رابطه با دیدار هفته پایانی مقابل پیکان هم گفت: این بازی به مراتب سخت‌تر از تقابل با گل گهر و نساجی است چرا که آن دو تیم شاید انگیزه چندانی برای بازی نداشتند ولی پیکان لبه پرتگاه است و اگر مقابل استقلال ببازد ممکن است سقوط کند و برای همین چیزی برای از دست دادن ندارند. به نظرم شرایط دو تیم باعث می‌شود استرس زیادی در زمین حکمفرما باشد و شاید بازی زیبایی را شاهد نباشیم. هرچند این آخرین فرصت استقلال است و نباید در آن امتیاز بدهد. 

ورمزیار در مورد شانس قهرمانی آبی‌ها هم توضیح داد: قهرمانی در مشت استقلال بود ولی تساوی مقابل نساجی در مازندران باعث شد ابتکار عمل از دست آبی‌پوشان خارج شود و حالا پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی است. نمی‌خواهم نا امیدانه نگاه کنم ولی خب پرسپولیس یک برد برای قهرمانی لازم دارد و از حمایت تماشاگرانش بهره می‌برد و خیلی سخت است مس بتواند از این تیم امتیاز بگیرد. هرچند در فوتبال همه چیز ممکن است. امیدوارم نتایج به گونه‌ای رقم بخورد که استقلال قهرمان شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha