کد خبر 253357
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص شهادت رئیس جمهور و همراهانش

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص شهادت رئیس جمهور و همراهانش

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهانش را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ حجت الاسلام موسوی مقدم، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی برای شهادت رئیس جمهور و همراهانش نوشت:

بسم‌الله الرحمن الرحیم 

وَالْمُوفُونَ بِعَهْدِهِمْ إِذَا عَاهَدُوا وَالصَّابِرِینَ فِی الْبَأْسَاءِ وَالضَّرَّاءِ وَحِینَ الْبَأْسِ أُولَئِکَ الَّذِینَ صَدَقُوا وَأُولَئِکَ هُمُ الْمُتَّقُونَ 

و سرانجام این شهادت است که بالهای سعادت و عاقبت بخیری را می‌گستراند تا مجاهدان فی سبیل الله و خادمان با اخلاص بندگان خدا را در آغوش خود بگیرد؛ تا پاداش معنوی و اخروی و عاقبت بخیری را به آنان عطا نماید و مهر تایید پذیرش قبولی از درگاه الهی را بر صحیفه عملکرد آنان الصاق نماید. پایان زندگی این خادمان ملت را در راه وصول عند الله به شعار بلند "عاش سعیدا و مات سعیدا" رقم بزند. 

شهادتِ چهره تابناکِ خدمتِ بی‌منت، طلایه دار مدیریت جهادی، پیشگام در عرصه سیاست ولی بدون هیاهوی سیاسی، که تواضع و اخلاص او در مقابل محرومان و مستمندان، شخصیتی از او و یارانش ساخت که شعار راهبردی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که "ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت" تحقق بخشید. او دل در گرو شهیدان گرانقدر داشت و برای پاسداشتِ مقام این عزیزان را در مواجهه با فرزندان و والدین شهدا همت می‌گماشت؛ به حاج قاسم سلیمانی عزیز و مکتب‌اش معتقد و ادامه خط سرخ شهیدان را برای خود افتخار می‌دانست و بدان تاکید می‌ورزید. 

شهید جمهور، سرو نستوه و خستگی ناپذیر، خادم الرضا علیه السلام حضرت آیت الله رئیسی و همراهان او رضوان الله علیهم را به پیشگاه حضرت ولی عصرعجل الله تعالی فرجه الشریف ، مقام معظم رهبری دام ظله العالی ، ملت ایران ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم. رجاء واثق دارم که او و یارانش عند ربهم یرزقون اند و در جوار رضوان الهی متنعم و بر سفره کریمانه حضرت زهرا سلام الله علیها و امام الرئوف علیه السلام در بهشت برین مهمان اند.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha