کد خبر 251135
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴

پروانه صدور یا تمدید تشکل‌های قرآنی ظرف یک هفته صادر می‌شود

پروانه صدور یا تمدید تشکل‌های قرآنی ظرف یک هفته صادر می‌شود

مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم از صدور یا تمدید پروانه فعالیت تشکل‌های قرآنی ظرف یک هفته خبر داد که بدون مراجعه به این سازمان امکان‌پذیر است.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ از سازمان دارالقرآن الکریم حسین بهبودی امروز، دوشنبه -۱۶ اردیبهشت- گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در این سازمان که طی بخشنامه ای به استان ها نیز ابلاغ گردیده است، تمامی تشکل های قرآنی مردمی اعم از موسسات و خانه های قرآن و عترت برای تمدید پروانه فعالیت خود می‌توانند اصل پروانه های فعالیت منقضی شده یا در آستانه انقضاء را به صورت مستقیم و بدون واسطه به سازمان دارالقرآن الکریم ارسال و حداکثر یک هفته بعد، پروانه جدید و تمدید شده را در محل تشکل قرآنی خود دریافت کنند.

وی افزود: این اقدام برای تسریع در تمدید پروانه های فعالیت تشکل های مردمی و جلوگیری از تبعات ناشی از تاخیر در دسترسی به پروانه فعالیت دارای تاریخ اعتبار صورت گرفته است.

بهبودی اضافه کرد: در صورت تمایل تشکل های قرآنی، همچنان دفاتر تبلیغات اسلامی و نیز اتحادیه های استان ها در سراسر کشور نسبت به دریافت پروانه های فعالیت نیازمند تمدید و ارسال آن ها به سازمان دارالقرآن الکریم اقدام می کنند.

مدیرکل توسعه مشارکت های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم افزود: اصلاحات متعددی بابت تسهیل و تعدیل فرآیند صدور مجوز به تشکل های قرآنی صورت گرفته که به تدریج و پس از طی مراحل آزمایشی، اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha