کد خبر 249951
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴

رئیس دانشگاه شاهد سرکوب اعتراضات دانشجویان و دانشگاهیان در دانشگاه کلمبیا را محکوم کرد

رئیس دانشگاه شاهد سرکوب اعتراضات دانشجویان و دانشگاهیان در دانشگاه کلمبیا را محکوم کرد

رئیس دانشگاه شاهد در پیامی سرکوب اعتراضات دانشجویان و دانشگاهیان در دانشگاه کلمبیا و سایر دانشگاه های آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و توقف نسل کشی در غزه را محکوم کرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، احمد چلداوی، رئیس دانشگاه شاهد در پیامی سرکوب اعتراضات دانشجویان و دانشگاهیان در دانشگاه کلمبیا و سایر دانشگاه های آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و توقف نسل کشی در غزه را محکوم کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تجمعات اعتراضی دانشجویی و دانشگاهی در آمریکا، کانادا، فرانسه و سایر نقاط دنیا، نشانه نگرانی روز افزون وجدان‌های بیدار انسانی نسبت به استمرار و تقویت حمایت مالی، سیاسی و تسلیحاتی و گسترده دولت هایی مثل آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان از جنایات جنگی و نسل کشی رژیم کودک کش اسرائیل در فلسطین و نادیده گرفتن حقوق بشر و بین الملل است. این بیداری جهانی نویدی است بر آمادگی افکار و فطرت جهانی برای استقبال از منجی عالم بشریت حضرت حجه ابن الحسن امام زمان روحی له الفداء.

اینجانب سرکوب و بازداشت دانشجویان و اساتید دانشگاه های آمریکا علی‌الخصوص دانشگاه کلمبیا توسط پلیس آمریکا را محکوم نموده و عموم دانشجویان و همکارانم در دانشگاه‌های سرتاسر دنیا را به برگزاری تجمعات و حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت نسل کشی رژیم کودک کش غاصب صهیونیستی دعوت می‌نمایم.

همکاران عزیزم در سرتاسر جهان:

جهان در آستانه تحولی بزرگ و آماده شدن برای ظهور حضرت مهدی و حضرت مسیح علیهم السلام می باشد. به شما نوید می دهم که دنیائی بسیار زیبا در انتظار همه ماست، دنیائی عاری از رژیم کودک کش اسرائیل و حامیان ستمگرش. اکنون تهی بودن شعار آزادی بیان توسط دولت ایالات متحده آمریکا بیش از پیش برای همگان نمایان شده است.

اکنون بیش از همیشه ناکارآمدی ساز و کارهای بین المللی و شورای امنیت و سازمان ملل در پاسداری از صلح و امنیت جهانی آشکار شده است. لذا از جامعه علمی و همه وجدان های بیدار جهانی درخواست می نمایم که منتظر اقدامات سیاسی بی اثر سازمان ملل و شورای امنیت ننشینند و با اقدامات عملی و ابراز عقیده در کف خیابان و دانشگاه ها، تحقیر و سرکوب و کشتار انسانیت در غزه و دانشگاه های آمریکا خصوصا دانشگاه کلمبیا را محکوم نمایند.

به امید دنیائی بدون رژیم صهیونیستی
احمد چلداوی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha