کد خبر 248731
۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۴

قاضی‌زاده هاشمی در سفر به استان بوشهر مطرح کرد؛ 

دست یداللهی خداوند از بازوی ملت ایران بیرون آمد و سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی زد 

دست یداللهی خداوند از بازوی ملت ایران بیرون آمد و سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی زد 

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:  در پاسخ به تمام جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیست دست یداللهی خداوند رحمن از بازوی ملت ایران درآمد و سیلی محکمی را به گوش آنها زد در مقابل کسانی که ادعای اسلام دارند و سکوت کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران عصر امروز در اولین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان بوشهر گفت: توفیقی است که در این ایام در خدمت مردم غیور بوشهر هستیم امروز روز ارتش و روز دلاور مردی‌های ارتش جمهوری اسلامی است ارتشی که در طول ۸ سال دفاع مقدس حتی اجازه کوچکترین جولانی را به دشمنان نداده است.

وی ادامه داد: در جنگ تحمیلی بسیاری از عملیات ها از همین منطقه بوده و بوشهر تکیه‌گاه نیروی دریای، هوایی و زمینی ارتش بود. 

قاضی زاده هاشمی افزود: همزمان شدن اتفاقات اخیر، در این تقابل تاریخی ملت بزرگ ایران با دشمنان تا دندان مسلح علیه بشریت قابل توجه و تأمل است. و این یک برخورد تمدنی بود.  

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد: تمدن غرب یک نمایشگاه و محصولی درست کرده است با عنوان رژیم صهیونیست که موجودیتش نژاد پرستیست و تمامیت خواه که خودش را مالک تمام ثروت های جهان و دیگران را برده و اسیر خود می داند و هیچ مرز اخلاقی را قائل نیست و اتفاقا از تمام مرزهای اخلاقی انسانی عبور میکند و این محصولی است که نظام غرب به جهان ارائه کرده است و در مقابل این تمدن تمدنی هست که ریشه در توحید و ارزشهای اخلاقی و انسانی دارد تمدنی با ارزش های والای انسانی که ایران نمایشگاه و محصول این تمدن است. 

وی ادامه داد:  این دوره ۶ ماهه در غزه به جهان نشان داد هویت رژیم جعلی صهیونیست را و این قدرت خداوند است که ریاکاری به ظاهر متمدن غرب را به عالم نشان داد.

قاضی زاده هاشمی افزود : در پاسخ به تمام جنایت های رژیم جعلی صهیونیست دست یداللهی خداوند رحمن از بازوی ملت ایران درآمد و سیلی محکمی را به گوش آنها زد در مقابل کسانی که ادعای اسلام دارند و سکوت کردند. 

وی ادامه داد: ما باید خدا را شکر کنیم که در دورانی زندگی کردیم که حضور ارزشمند امام (ره) را احساس کردیم و رهنمود های ایشان ملت ایران را زنده کرد و حیات بخشید. 

معاون رئیس جمهور با اشاره به آیات قرآن در خصوص قوم بنی اسرائیل افزود: آنها هم انتخاب شده بودند اما به پیامبران و امامان توحیدی خود پشت کردند و به این وضع دچار شدند که خداوند وعده نابودی آنها را داده است همانطور که رو به اضمحلال و نابودی هستند. 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: استان بوشهر جزء استان های تراز بالای بنیاد شهید است و در جمیع جهات پیشرفت های فوق العاده ای داشته است و این همدلی که بنیاد شهید بوشهر با سایر دستگاه ها ایجاد کرده باعث چنین موفقیت هایی شده است. 

وی ادامه داد: اگر با افتخار گفته می شود که ما قانون بر زمین مانده چهل ساله را که تامین مسکن برای ایثارگران است را به ثمر رساندیم حتما با همت و حمایت همه دستگاه ها بوده است. 

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در استان بسیار از عملکرد بنیاد راضی هستند و فرمودند؛ حتی یک نفر هم به ما مراجعه نمیکند برای بیان مشکلات افزود: این نتیجه همت و تلاش و همدلی همه دستگاه ها و مسئولین در استان است. 

وی در خصوص اشتغال اظهار کرد: با همت خوبی که در استان انجام شد صد درصد منابع بخش اشتغال در حوزه ایثارگری جذب شد و مابقی عزیزان هم در آزمون استخدامی پیش رو جذب خواهند شد. 

معاون رئیس جمهور افزود: در خصوص تسهیلات هم خوشبختانه منابع خوبی به ما واگذار شد و به لحاظ جذب منابع دستگاه اول در کشور هستیم. 

وی مطرح کرد: موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است و به همین علت بنیاد توانست در دوسال اخیر این دستاوردها را داشته باشد ضمن اینکه هیچ بدهی به هیچ فردی و هیچ دستگاهی ندارد. 

قاضی زاده هاشمی در مورد والدین شهدا و جانبازان اشاره کرد: در این مورد امسال ۱۱۴ درصد رشد داشتیم یعنی بیش از دو برابر، بطوری که سال ۱۴۰۰ مستمری این عزیزان سه میلیون و پانصد هزار تومان بود و در حال حاضر پانزده میلیون تومان است و این مهم با حمایت های دولت و مجلس صورت گرفت.  

وی ادامه داد: خبرهای خوشایندی در حوزه مسکن در سطح استان داده شده است  و امیدواریم تعهد مسکن در استان بوشهر ۱۰۰ درصد انجام شود. 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر توجه به حوزه بهداشت و سلامت جامعه ایثارگری افزود: خوشبختانه طبق گزارش ها در این حوزه ۸۰ درصد داروخانه عملکرد بسیار خوبی داشتند. 

وی افزود: ما یک مسأله در سطح استان داریم و آن هم پروژه ایثار است که جزء مصوبات سفر رئیس جمهور هم هست و باید دست به دست هم بدهیم تا این پروژه تکمیل شود. 

قاضی زاده هاشمی با اشاره به مسائل فرهنگی تاکید کرد: برنامه ها و اقدامات فرهنگی تا جایی که می شود باید حضور مردم را توسعه دهد و بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد شهید است و همانطور که ملاحظه می کنید تعداد یادواره ها و کنگره ها چند ده برابر شده است. 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان علت وجود اینهمه امکانات استراتژیک در استان بوشهر را اینگونه عنوان کرد: استان بوشهر ایرانی ترین مردم ایران را دارد مردمی غیور و اصیل پس امن ترین نقطه اینجاست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha