کد خبر 239789
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷

حزب‌الله لبنان کنترل پهپاد صهیونیستی را به دست گرفت

حزب‌الله لبنان کنترل پهپاد صهیونیستی را به دست گرفت

رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان موفق شدند کنترل یک پهپاد صهیونیستی را در اختیار بگیرند.


به گزارش گروه بین الملل حیات؛ به نقل از الجزیره، حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای از تحت کنترل درآوردن پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و در پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی پهپاد «اسکای لارک» دشمن اسرائیلی را تحت کنترل خود درآوردند.

حزب‌الله لبنان در ادامه این بیانیه با اشاره به وضعیت سلامت این پهپاد بیان کرد: این پهپاد از نظر فنی در وضعیت خوبی قرار دارد.

همچنین خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که موشک‌های پرشماری از سمت لبنان به سوی الجلیل الغربی و اصبع الجلیل در شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است. این خبرنگار اعلام کرد که موضع صهیونیستی «جل العلام» از جمله منطقه‌های هدف‌گرفته‌شده با این موشک‌ها است.

همچنین رسانه‌های عبری زبان از به صدادرآمدن آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیستی "البصه"، "یعرا"، "حانیتا"، "متسوفا"، "روش هنیکرا" و "شلومی" در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

از سوی دیگر اطراف شهرک «الناقوره» در جنوب لبنان نیز هدف حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

کمی پیش‌تر نیز اداره اطلاع رسانی جنگی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۱۲:۴۰ بعد از ظهر شنبه دهم فوریه ۲۰۲۴ به وقت محلی، پادگان برانیت را با موشک هدف قرار دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha