کد خبر 236906
۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

پیش‌بینی ایجاد ۱۴۰۰ موقعیت شغلی برای نخبگان دانشگاهی

پیش‌بینی ایجاد ۱۴۰۰ موقعیت شغلی برای نخبگان دانشگاهی

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف گفت: امسال بالغ بر ۷۰ سازمان در نمایشگاه کار ایران حاضر هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، محمد شریف‌ خانی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف و دبیر نمایشگاه کار ایران در نشست خبری این نمایشگاه گفت: تعداد شرکت های حاضر در این نمایشگاه حدود ۵۰ درصد نسبت به دوره قبل رشد داشته است. پیش بینی شده در این نمایشگاه حدود ۱۴۰۰ موقعیت شغلی ایجاد خواهد شد. در سیزده دوره گذشته ۳۸۰۰ نفر جذب شرکت های مختلف شده اند. 

دبیر نمایشگاه کار ایران ادامه داد: امسال یکی از متنوع ترین دوره های نمایشگاه را در کشور داشته و شرکت های مختلفی در زمینه های دارویی، خودرو، صنایع غذایی و پتروشیمی در این دوره حاضر هستند.  

شریف خانی تاکید کرد: افراد شرکت کننده در این نمایشگاه مهارت های مختلفی را کسب می کنند. کاریابی و جذب نخبگان دانشگاهی در نمایشگاه کار ایران از جمله اهداف برگزاری این رویداد محسوب می شود. 

نمایشگاه کار، این امکان را در اختیار کارجو قرار می دهد تا شرایط مختلف را بسنجند. کارجویان که اغلب نخبگان دانشگاهی و متخصصان هستند به صورت مستقیم با مدیران کارفرما در خصوص شرایط کار مذاکره خواهند داشت. 

وی افزود: امسال بالغ بر ۷۰ سازمان در نمایشگاه کار ایران حاضر هستند و برآورد شده بیش از ۲۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

شریف خانی گفت: نمایشگاه کار ایران برای ششمین بار در ایران برگزار می شود و این نمایشگاه ، بستری مناسب برای پیدا کردن موقعیت های شغلی بهتر در این رویداد خواهد بود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha