کد خبر 234780
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰

فرمانده نزاجا در گفتگو با حیات:

انتقام شهدای حادثه تروریستی کرمان را می‌گیریم + فیلم

انتقام شهدای حادثه تروریستی کرمان را می‌گیریم + فیلم

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با ارائه توضیحاتی در رابطه با آمران و عاملان حادثه تروریستی اخیر در کرمان گفت: تروریست‌ها باید بدانند که نمی‌توانند از تیررس رزمندگان اسلام فرار کنند.

امیرسرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، در حاشیه مراسم تجلیل از بانوان موفق و تأثیرگذار در حوزه بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش به موضوع حادثه تروریستی اخیر در کرمان و  آمران و عاملان این حادثه پرداخت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به این سوال در رابطه با نقش قدرت‌های بزرگ خارجی در این اقدام تروریستی گفت: رژیم صهیونیستی و ایالات متحده از هر نیرویی که با ما دشمنی داشته باشد حمایت می‌کنند. البته که در این مرحله نمی‌توان مدعی نقش مستقیم این دو رژیم مستکبر در حادثه اخیر شد. اما به سابقه مشخص است که این تروریست‌ها بدون حمایت و پشتیبانی قدرت‌های بزرگ‌تر خودشان قادر به انجام این کارها نخواهند بود.

وی افزود: این تروریست‌ها حتما از حمایت اطلاعاتی و پشتیبانی دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی ایران استفاده کرده‌اند که موفق به انجام چنین کار شنیعی شده‌اند.

امیر سرتیپ حیدری در پایان با تاکید بر لزوم مجازات عاملان این حادثه براساس فرمان مقام معظم رهبری گفت: تروریست‌ها و حامیانشان باید بدانند که از تیررس رزمندگان اسلام نمی‌توانند فرار کنند و به زودی انتقام شهدای عزیزمان را از آن‌ها خواهیم گرفت.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha