کد خبر 230865
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱

انتقاد «نتانیاهو» از «پوتین» به‌دلیل همکاری مسکو و تهران

انتقاد «نتانیاهو» از «پوتین» به‌دلیل همکاری مسکو و تهران

دفتر نخست وزیر اشغالگران قدس امروز از رایزنی تلفنی «نتانیاهو» با «پوتین» خبر داد و اعلام کرد که در این گفتگو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از مسکو به‌دلیل همکاری با تهران انتقاد کرده است.

به گزارش گروه بین الملل حیات، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی (PMO) امروز یکشنبه از گفتگوی همراه با عصبانیت بنیامین نتانیاهو با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، دفتر نتانیاهو در این خصوص اعلام کرد: نخست وزیر در تماسی با رییس جمهور روسیه انتقاد شدید خود را از همکاری خطرناک مسکو و تهران ابراز کرد!

به گزارش آی ۲۴، نتانیاهو در گفتگوی تلفنی با پوتین از گسترش همکاری های مسکو با تهران انتقاد و ادعا کرد که این همکاری خطرناک است!

گزارش این رسانه در این خصوص اضافه می کند که نتانیاهو همچنین نارضایتی خود را از مواضع روسیه علیه رژیم اشغالگر قدس به ویژه به دلیل موضع گیری نماینده مسکو در سازمان ملل و سایر نشست ها ابراز داشت.

این در حالیست که حضور هیات حماس در مسکو و دیدار سران مقاومت فلسطین با مقامات روسیه بعد از اجرای عملیات طوفان الاقصی نیز بر تشدید تنش ها بین مسکو و تل آویو افزوده است.

نتانیاهو در این رایزنی مدعی شد: هر کشوری که در معرض حمله تروریستی همانند آن‌چه برای اسراییل اتفاق افتاد قرار می‌ گرفت، همان کاری را می‌ کرد که اسراییل می‌ کند!

وی در ادامه از تلاش‌ های روسیه برای آزادی چند صهیونیست تقدیر کرد و از پوتین خواست تا به صلیب سرخ جهانی برای دیدار با اسرای نزد حماس فشار بیاورد.

از سوی دیگر، رسانه های اسراییلی در این ارتباط اعلام کردند: نتانیاهو با پوتین تلفنی گفتگو کرد؛ این گفتگوی تلفنی حدود ۵۰ دقیقه به طول انجامید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha