کد خبر 230473
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶

بیانیه ریاست دانشگاه شاهد به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو

بیانیه ریاست دانشگاه شاهد به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو

رئیس دانشگاه شاهد به‌ مناسبت‌ روز دانشجو نوشت: تحولات اخیر منطقه ما و خصوصا جنایات دشمن صهینویستی در غزه، بخشی از پیچ تاریخی است که رهبر فرزانه انقلاب نویدش را داده‌اند این پیچ تاریخی بلاشک از مقدمات ظهور تمدن نوین اسلامی و در نهایت برپائی حکومت آن آخرین منجی است که ۱۲۰۰ سال است ما مسلمانان در انتظارش هستیم، اکنون باید در این پازل جهانی نقش پررنگ و تاثیر گذار خودمان به عنوان نقطه امید مستضعفان و مظلومان جهان را بازی کنیم و مقدمات ظهور را برپا نمائیم.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، احمد چلداوی رئیس دانشگاه شاهد به‌ مناسبت‌ روز دانشجو نوشت: بسمه تعالی لا تَجِدُ قَوْماً یُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ یُوَادُّونَ مَنْ حَادَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ رضی اللهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ أُولَئِکَ حِزْبُ اللَّهِ أَلا إِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْمُفْلِحُونَ (مجادله: ۲۲) هرگز مردمی را که ایمان به خدا و روز قیامت آورده اند چنین نخواهی یافت که دوستی با دشمنان خدا و رسول او کنند  خدا از آنها خشنود و آنها هم از خدا خشنودند. اینان به حقیقت حزب الله هستند. الا بدانید که حزب الله رستگاران عالمند.
۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ متعلق به تاریخ مبارزات ضد استکباری فرزندان رشید ملتی بزرگ است که در طول تاریخ همواره به شیاطین و چپاولگران دارائی‌های مادی و معنوی انسان‌ها نه گفته اند و خواهند گفت. ملتی که انتخاب کرده اند که حزب الله باشند.دانشجویان مسلمان ایران در این روز آوای ربنا الله را سر دادند و از آنچه غیر خداست از جمله طاغوت زمان و شیطان بزرگ آمریکا ابراز برائت کردند در این روز حاکمان ظالم و سرسپرده شیطان بزرگ آمریکای مستکبر بی رحمانه سه نفر از دانشجویان عزیز را به شهادت رساندند تا مدال سرسپردگی خود را از اربابان زر و زور دریافت نمایند. اما مقاومت ملت بزرگ ایران ادامه یافت و بالاخره خداوند متعال پاداش این مقاومت را با پیروزی انقلاب اسلامی به ما عنایت فرمود.ملت بزرگ ایران و دانشگاهیان محترم می‌دانند این روز در حقیقت روز شعار آمیخته با شعور و جاودانه مرگ بر شیطان بزرگ آمریکاست. آمریکا همواره دشمنی خود را با ملت بزرگ ایران و اصولاً با هر ملتی که بخواهد مستقل بماند و مستقل فکر کند و خود مالک مایملک خود باشد را بروز داده است موجودیت آمریکا در دشمنی با الله و حزب الله تعریف شده است. ماهیت آمریکا یعنی سلطه و تکبر یعنی همان ماهیت شیطان! حافظه تاریخی ملت ایران و جهان هرگز جنایت‌های آمریکا بر علیه بشریت و مردم ایران در ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ و ۱۶ آذر همان سال، کشتار ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، ۱۷ شهریور ۱۳۵۷ ، به شهادت رساندن هزاران جوان برومند این مملکت در جریان انقلاب و دفاع مقدس، ترور دانشمندان هسته‌ای کشتار هیروشیما و ناکازاکی با بمب هسته‌ای، نسل کشی در عراق و فتنه داعش و هزاران مورد دیگر را فراموش نخواهد کرد آخرین این جنایات نسل کشی فلسطینیان در غزه عزیز است که با حمایت‌های بی دریغ و فرماندهی مستقیم آمریکا در حال اجراست.آیا نام شیطان بزرگ برازنده‌ی عامل این همه جنایات بر علیه بشریت نیست؟هزاران جنایت از این دست کافی نیست که به این مستکبران و وعده های آنها اعتماد نکنیم!
شاید با کمی تقریب بتوان ادعا کرد هر جا جنایتی در جهان بر علیه انسانیت خصوصا مسلمانان رخ می دهد حتما دستی ولو پنهان از آمریکا را می توان ردیابی نمود.
دانشگاهیان عزیزتحولات اخیر منطقه ما و خصوصا جنایات دشمن صهینویستی در غزه مقاوم، بخشی از همان پیچ تاریخی است که رهبر فرزانه انقلاب نویدش را داده‌اند این پیچ تاریخی بلاشک از مقدمات ظهور تمدن نوین اسلامی و در نهایت برپائی حکومت آن آخرین منجی است که ۱۲۰۰ سال است ما مسلمانان در انتظارش هستیم. اکنون باید در این پازل جهانی نقش پررنگ و تاثیر گذار خودمان به عنوان نقطه امید مستضعفان و مظلومان جهان را بازی کنیم و مقدمات ظهور را برپا نمائیم. عزیزان اکنون دانشگاه شاهد جایگاه محکم و بی بدیل خود را در سیستم آموزش عالی بازسازی نموده است. ما ماموریت‌های دانشگاه تراز انقلاب اسلامی و دانشگاه جبهه مقاومت را در پازل ظهور برای خود انتخاب نموده ایم و به این دو ماموریت مقدس پایبند خواهیم ماند. این دو ماموریت مغفول اکنون دارای یک متولی شناخته شده و کم نظیر در کشور هستند. البته ما هنوز در ابتدای این مسیر مقدس هستیم اما تا رسیدن به این دو قله با توکل بر خداوند متعال و با تمام توان و فکر و امکانات و با افتخار به حرکت و رشد و تعالی خود ادامه خواهیم داد.
خوبان اکنون این مائیم و این میراث با ارزش خون شهداء و امام شهداء که باید با تمام وجود از آن پاسداری کنیم، و این عطیه الهی را به نسلهای بعدی تحویل دهیم. اینجانب روز دانشجو را به همه همکاران و دانشگاهیان عزیز دانشگاه شاهد و سرتاسر کشور تبریک می گویم و آرزو می‌کنم که همگی ما به وظایفمان در قبال این تمدن نوین اسلامی عالم و عامل باشیم.
به امید ظهور هر چه سریعتر منجی عالم بشریت حضرت حجه ابن الحسن ارواحنا له الفداء
احمد چلداوی
کوچکترین عضو خانواده بزرگ دانشگاه شاهد
دانشگاه تراز انقلاب اسلامی
دانشگاه‌ جبهه مقاومت

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha