کد خبر 228937
۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶

قهرمان مسابقات پاراآسیایی هانگژو در گفتگو با «حیات»:

به ما هم مثل فوتبالیست‌ها حواله خودرو بدهند + فیلم

به ما هم مثل فوتبالیست‌ها حواله خودرو بدهند + فیلم

دارنده سه مدال مسابقات پاراآسیایی هانگژو در خصوص سطح این مسابقات صحبت کرد.

علیرضا مختاری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص مسابقات پاراآسیایی هانگژو اظهار داشت: سطح مسابقات هانگژو خیلی بالا بود و یک پیش زمینه‌ای برای ما بود برای مسابقات جهانی ژاپن و مسابقات پارالمپیک پاریس. در این مسابقات رکوردهای خوبی جابجا شد و خدا را شکر توانستم یک طلا و یک نقره در این بازی‌ها کسب کنم.

وی در مورد پاداش مدال آوران مسابقات که صحبت‌های زیادی در خصوص آن شد هم گفت: هنوز از پاداش وزارت‌خانه خبری نیست ولی بعد از دیدار با مقام معظم رهبری یک مراسم با حضور رئیس جمهور خواهیم داشت و امیدوارم کارهای خوبی صورت بگیرد ولی از دولت محترم انتظار داریم حمایتی که از ما می‌شود مثل حمایتی باشد که از فوتبالیست‌ها انجام شد. اینطور نباشد که به آنها حواله خودرو داده شود ولی به ورزش‌های دیگر توجه نشود و باید نگاه یکسانی میان آنها و سایر ورزشکاران باشد و انتظار ما این است که به ما هم حواله خودرو داده شود.

قهرمان مسابقات پارادوومیدانی بازی‌های آسیایی در مورد تقدیم مدالش به شهدا هم توضیح داد: من از خانواده شهید هستم و دو پسرعموی من کیومرث و شهرام مختاری شهید شدند و شهید پویا ایزدی هم اولین شهید مدافع حرم شهرستان دلیجان هستند و برادر خود من هم بعد از چند دهه تحمل رنج و سختی‌های جانبازی همین سال گذشته در تهران بر اثر جراحات ترکش که در سرش بود شهید شد. برای همین من مدال‌هایم را به روح برادر شهیدم و سایر شهدا تقدیم کردم.

مختاری: به ما هم مثل فوتبالیست‌ها حواله خودرو بدهند + فیلم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha