کد خبر 228844
۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱

«حیات» گزارش می‌دهد؛

پیش بازی سپاهان - نیروهی هوایی؛ سه امتیاز حیاتی برای دو تیم

پیش بازی سپاهان - نیروهی هوایی؛ سه امتیاز حیاتی برای دو تیم

نتیجه دیدار سپاهان و نیروی هوایی برای هر دو تیم اهمیت حیاتی در مسیر صعود به دور گروهی دارد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید فردا دوشنبه در ورزشگاه آزادی تهران و از ساعت 21:30 به مصاف نیروی هوایی عراق خواهد رفت. سپاهانی‌ها به دلیل حواشی دیدار با الاتحاد از میزبانی در نقش جهان اصفهان محروم هستند و مجبورند به تهران سفر کنند و در ورزشگاه آزادی از حریفان آسیایی میزبانی کنند.

این دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که بعد از دو برد متوالی مقابل آلمالیق، حالا برای دومین بازی متوالی در ورزشگاه آزادی، از حریف آسیایی‌شان میزبانی خواهند کرد و امیدوارند همانطور که جلوی آلمالیق جشنواره گل راه انداختند، فردا شب هم بتوانند هوادارانشان را خوشحال کنند.

وضعیت دو تیم:

سپاهان اصفهان چند هفته قبل در آستانه ورود به یک بحران بود که این با تساوی مقابل ملوان انزلی شکل جدی به خودش گرفت ولی بعد از آن شاگردان مورایس به روزهای خوبشان برگشتند. کلید این اتفاق در بازی با آلمالیق رقم خورد که طلایی پوشان دیار اصفهان با نتیجه شگفت انگیز 9 بر صفر به برتری دست یافتند و حسابی برای خودشان چنگ و دندان نشان دادند. قدم بعدی سپاهان بردن در مهم‌ترین بازی لیگ برتری‌شان مقابل پرسپولیس بود که حسابی به این تیم روحیه و انگیزه داد و در نهایت برتری این هفته مقابل استقلال خوزستان در اهواز که سومین برد پیاپی این تیم را رقم زد.

در سمت مقابل تیم نیروهوایی عراق بعد از تساوی مقابل سپاهان در خانه و برتری خفیف مقابل آلمالیق در لیگ قهرمانان آسیا، یک شکست مقابل الاتحاد تجربه کرد ولی در دیدار برگشت در نتیجه ای دور از انتظار تیم عربستانی را شکست داد تا شانس صعود داشته باشد. در آخرین دیدار دو تیم سپاهان با یک گل پرسپولیس را شکست داد و نیروی هوایی هم با الشرطه به تساوی 2-2 رسید. در لیگ قهرمانان آسیا هم سپاهان با 9 گل از سد آلمالیق گذشت و نیروی هوایی هم با دو گل، الاتحاد را شکست داد.

پیروزی در این بازی اهمیت بسیار زیادی برای ژوزه مورایس و شاگردانش دارد و آنها برای آنکه حتی شانس صدرنشینی در جدول داشته باشند، باید برنده بازی فردا شب باشند. سپاهان در بازی رفت هم از حریف عراقی‌شان برتر بود اما بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

وضعیت در جدول

اگرچه سپاهان و نیروی هوایی هر دو 7 امتیازی هستند اما نماینده ایران به علت تفاضل گل بهتر نسبت به نماینده عراق در رده دوم گروه C قرار دارد

پیش بازی سپاهان - نیروهی هوایی؛ سه امتیاز حیاتی برای دو تیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha