کد خبر 228763
۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

شماتیک اختصاصی «حیات»:

تیم منتخب هفته یازدهم لیگ برتر

تیم منتخب هفته یازدهم لیگ برتر

هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر با انجام 7 دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر هم با انجام هفت دیدار پیگیری شد و سوای بازی معوقه دو نماینده ایران در آسیا یعنی نساجی و پرسپولیس که به زمان دیگری موکول شد، سایر دیدارهای این هفته از رقابت‌ها در موعد مقرر برگزار شده و به پایان رسید و مطابق رسم هر هفته با در نظر نگرفتن یک بازی انجام نشده، تیمی منتخب از بهترین بازیکنان این هفته تشکیل دادیم.

نتایج دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:

استقلال خوزستان یک - سپاهان اصفهان 3
هوادار صفر - ملوان بندر انزلی یک
مس رفسنجان صفر - صنعت نفت آبادان 2
آلومینیوم اراک یک - پیکان یک
تراکتور تبریز 2 - فولاد خوزستان صفر
شمس آذر قزوین یک - گل گهر سیرجان یک
ذوب‌آهن اصفهان یک - استقلال یک

تیم منتخب هفته یازدهم به شرح زیر است:

دروازه‌بان: پیام پارسا (صنعت نفت)

گلر تیم فوتبال صنعت نفت روز خوبی مقابل مس رفسنجان داشت و توانست با چند واکنش خوب در جریان بازی دروازه تیمش را نجات داده و یک کلین شیت مهم و ارزشمند به ثبت برساند. نقش پارسا در برتری صنعت نفت مقابل مس رفسنجان پررنگ بود.

مدافع راست: آریا یوسفی (سپاهان)

در نبود رامین رضاییان در پست غیر تخصصی به میدان رفت و عملکرد فوق العاده‌ای داشت. یوسفی در این دیدار دو گل از سه گل سپاهان مقابل استقلال خوزستان را به ثمر رساند و پررنگ‌ترین نقش را در برتری این هفته تیمش در دیدار دشوار خارج از خانه داشت.

مدافع میانی: شجاع خلیل زاده (تراکتور)

با تجربه بالایی که دارد توانسته در قلب خط دفاعی تراکتور به یک ستون محکم تبدیل شود و رهبر خط دفاعی تیمش باشد. شجاع روز خوبی روی نبردهای زمینی داشت و کم اشتباه ظاهر شد و یکی از خوب‌های تراکتور در جریان پیروزی مقابل فولاد خوزستان بود.

مدافع میانی: آرمین سهرابیان (استقلال)

مدافع تیم فوتبال استقلال تک گل تیمش را در جریان بازی مقابل ذوب آهن به ثمر رساند. گلی که البته با گل به خودی مهدی پور برگشت داده شد و ثمره اش کسب سه امتیاز توسط استقلالی‌ها نبود ولی بازی خوب او در این دیدار باعث شد وی در جمع برترین‌های هفته یازدهم باشد. سهرابیان در دفاع هم روز کم اشتباهی را سپری کرد.

مدافع چپ: پدرام قاضی پور (ملوان)

ملوان سه امتیاز مهم خارج از خانه مقابل هوادار گرفت و تک گل پیروزی بخش این تیم را هم پدرام قاضی پور به ثمر رساند. مدافع چپ پیش تاخته انزلی‌چی‌ها روی یک نفوذ خوب و فرصت طلبی توانست یک گل سه امتیازی به ثمر برساند و بازی خوب خودش را این گل تکمیل کرد.

هافبک دفاعی: احمد زنده روح (گل گهر)

هافبک دفاعی گل گهر هم روز خوبی در هفته یازدهم داشت. کاپیتان سیرجانی ها هم به خوبی در کنترل حملات تیم حریف در میانه میدان روز موفقی را سپری کرد و هم چند پاس خوب برای هم تیمی‌هایش ارسال کرد و در نهایت بازی خوبش با تک گلی که مقابل شمس آذر به ثمر رساند تکمیل شد.

هافبک دفاعی: مهدی حسینی (تراکتور)

در جریان پیروزی دو بر صفر تراکتور مقابل فولاد در هفته یازدهم، مهدی حسینی هر دو گل تیمش را به ثمر رساند و این دلیل کافی برای حضورش در تیم منتخب هفته و البته انتخابش به عنوان بازیکن برتر هفته یازدهم است. حسینی در نفوذها خیلی خوب و تاثیرگذار عمل کرد و در نهایت مزد بازی خوبش را هم گرفت تا چهره اصلی تراکتور در پیروزی هفته یازدهم باشد.

هافبک هجومی: محمد کریمی (سپاهان)

هافبک تیم فوتبال سپاهان که بعد از مصدومیتی نسبتاً طولانی به میادین برگشت و در قامت یک ستاره ظاهر شده و به خوبی هم از پس وظیفه کاپیتانی در سپاهان بر می‌آید و هم مرکز تیمش را تحت کنترل دارد. کریمی یک پاس گل مقابل استقلال خوزستان داد تا تاثیر خودش را روی برتری در این دیدار گذاشته باشد.

مهاجم: علی یوسف (صنعت نفت)

چهره اصلی و برتر تیمش در جریان برد با ارزش مقابل مس رفسنجان بود. علی یوسف یک گل در این بازی به ثمر رساند و پاسِ دیگر گل تیمش را هم داد تا یکی از خوب‌های هفته یازدهم باشد. او فرصت این را داشت تا یک گل دیگر هم در این بازی به ثمر برساند ولی با بی دقتی آن را سوزاند تا عملکردش با یک گل و یک پاس گل در این بازی به پایان برسد.

مهاجم: حامد پاکدل (پیکان)

پیکان در هفته یازدهم یک امتیاز ارزشمند مقابل آلومینیوم در اراک به ثبت رساند و نقش اصلی این یک امتیاز مهم هم حامد پاکدل بود که تک گل تیمش را در این بازی به ثمر رساند و چندین موقعیت هم روی دروازه تیم میزبان خلق کرد که توسط خودش و همبازیانش با کم دقتی از دست رفت.

مهاجم: شهریار مغانلو (سپاهان)

یک گل به ثمر رساند و روی یک گل دیگر هم تاثیر مستقیم گذاشت تا بعد از آریا یوسفی دومین چهره تاثیرگذار تیمش در این هفته باشد. مغانلو یکی از معدود مهاجمان ایران است که روی زمین و هوا کم نقص کار می‌کند و پا به توپ خوبی دارد و می‌تواند برای خودش و سایر هم تیمی‌هایش موقعیت گل خلق کند.

سرمربی: عبدالله ویسی (صنعت نفت)

سرمربی آبادانی‌ها تحت فشار سنگینی قرار داشت و حتی گفته می‌شد بازی با مس آخرین فرصت اوست ولی از این فرصت به نحو احسن استفاده کرد و یک برد ارزشمند مقابل مس در رفسنجان به ثبت رساند و به واسطه این عملکرد بهترین سرمربی هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر لقب گرفت.

تیم منتخب هفته یازدهم لیگ برتر:

پیام پارسا - آریا یوسفی - آرمین سهرابیان - شجاع خلیل زاده - پدرام قاضی پور - احمد زنده روح - مهدی حسینی - محمد کریمی - علی یوسف - شهریار مغانلو - حامد پاکدل

تیم منتخب هفته یازدهم لیگ برتر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha