کد خبر 228743
۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲

دقیقی: از نظر تاکتیکی گل‌گهر از شمس‌آذر بهتر بود

دقیقی: از نظر تاکتیکی گل‌گهر از شمس‌آذر بهتر بود

سرمربی تیم شمس‌آذر قزوین گفت: بدنه تیم گل‌گهر سیرجان بسیار قوی است و در بازی امروز که مقابل این تیم قرار گرفتیم، هرچند که در دقایقی از بازی، پیروز میدان بودیم اما از نظر تاکتیکی گل‌گهر سیرجان از شمس‌آذر بهتر بود.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ سعید دقیقی در نشست خبری پس از بازی شمس آذر قزوین و گل‌گهر سیرجان که چهارم آذر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من از چند روز قبل که مبحث آنالیز تیم حریف را بررسی می‌کردم، یقین داشتم که گل‌گهر سیرجان یک تیم قوی و فوق‌العاده از نظر نفرات، زیرساخت و امکانات است.

وی ادامه داد: گل‌گهر سیرجان ادعای قهرمانی در لیگ برتر را دارد و می‌تواند سهمیه آسیا را بگیرد. قطعاً بازی با چنین تیمی، سخت است. تیم از لحاظ نفرات، بازیکنان قدری دارد که اگر بخوام به یکی از آنها اشاره کنم، تورس بازیکن اسپانیایی این تیم است. 

وی خاطرنشان کرد: مهره‌هایی که در تیم گل‌گهر سیرجان بازی می‌کنند، بسیار قدر هستند که باشگاه‌هایی چون استقلال، فولاد و هوادار تهران نتوانستند با این بازیکنان قرارداد ببندند. 

دقیقی با اشاره به قراردادهای بالای باشگاه گل گهر سیرجان با بازیکنان تصریح کرد: علیرضا کوشکی برای تیم‌سازی در لیست پیشنهادی من بود که پیشنهاد ۴، ۵ میلیارد تومانی شمس‌آذر را رد کرد و با مبلغی بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان با گل‌گهر سیرجان قرارداد بست. 

وی عنوان کرد: بدنه تیم گل‌گهر سیرجان بسیار قوی است و در بازی امروز که مقابل این تیم قرار گرفتیم، هرچند که در دقایقی از بازی، پیروز میدان بودیم اما از نظر تاکتیکی گل‌گهر سیرجان از شمس‌آذر بهتر بود. 

سرمربی تیم شمس‌آذر خاطرنشان کرد: به جرأت می‌توانم بگویم طی این ۲ سال اخیر گل‌گهر سیرجان تنها تیمی بود که توانست در بازی‌های خانگی به تیم ما فشار بیاورد.

تمرکز و دقت بیشتری داشتیم، نتیجه بهتری می‌گرفتیم

وی بیان کرد: دو، سه نفر از بازیکنان ما در حالت ایده‌آل خود نبودند اما اگر کمی تمرکز و دقت عمل بیشتری در بازی داشتیم، می‌توانستیم تا دقیقه‌های آخر بازی گل خود را نگه داریم و گل دوم را بزنیم.

دقیقی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی عملکرد پوریا سرآبادانی، گفت: پوریا سرآبادانی یکی از بهترین و بااستعدادترین بازیکنان شمس آذر قزوین در ۲ سال گذشته است و ممکن است برخی بازیکنان در روزهایی آمادگی بدنی و جسمی کامل را نداشته باشند اما با شناختی که از پوریا سرآبادانی دارم به یقین در ادامه فوتبال درخشان از خود ارائه خواهد داد. امروز از نظر تاکتیکی، تغییراتی داشتیم و تمام بازیکنان تلاش خود را داشتند.

وی با بیان اینکه تیم شمس‌آذر در لیگ به تثبیت رسیده است، تصریح کرد: امسال در رقابت‌های لیگ برتر بازی‌های سخت و دشواری را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر بچه‌های ما توانستند امتیازهای خوب و لازم را کسب کنند. لیگ برتر با لیگ یک قابل مقایسه نیست و خوشبختانه بازیکنان ما توانستند، عملکرد خوبی را در بازی‌های خانگی از خود به‌جای بگذارند.‌

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر اظهار کرد: امیدواریم مشکلات پیش پای شمس آذر حل شود و بتوانیم تا پایان لیگ، عملکرد بهتری از خود نشان دهیم. در فوتبال در سطح لیگ برتر تمام دستگاه‌ها، مسئولان و نمایندگان مجلس باید کنار تیم باشند، اگر پشتوانه نداشته باشیم این تیم به پایان راه می‌رسد و باید برای پایداری آن برنامه‌ریزی کنیم.

وی در پایان گفت: من انتظار برخورد بهتری از سرمربی تیم گل‌گهر داشتم اما رفتارهایی مشاهده کردم که در انتظار من نبود، به هرحال ما مربیان باید به دیگران احترام بگذاریم و تلاش کنیم در جامعه فوتبالی این ذهنیت خودبرتربینی مربیان خارجی نسبت به مربیان ایرانی کمتر شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha