کد خبر 228021
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس:

تکمیل بیمارستانهای ویژه جانبازان شیراز در گرو ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار است

تکمیل بیمارستانهای ویژه جانبازان شیراز در گرو ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: پروژه‌های توسعه بیمارستان‌های جنت و سلمان جانبازان اعصاب و روان و نخاعی شیراز ۷۰ درصد پیشرفیزیکی دارد و برای تکمیل نیازمند ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ ابراهیم بیانی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه‌های فارس افزود: از ۴۲ هزار جانباز فارس چهار هزار و ۲۰۰ نفر یعنی ۱۰ درصد از آنها جانباز اعصاب و روان هستند.

وی ادامه داد: ۴۵ تخت بیمارستان جنت ویژه جانبازان اعصاب و روان همواره تکمیل است و برای افزایش این ظرفیت ۲ برنامه کوتاه و بلند مدت در دستور کار قرار دارد.

بیانی گفت: توسعه بیمارستان جنت در جوار این بیمارستان کلنگ زنی شد و این طرح با حمایت سازمان همیاری شهرداری شیراز اکنون به پیشرفت ۷۰ درصدی رسیده است.

وی اضافه کرد: در برنامه بلند مدت با موافقت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار شد ۱۰۰ تخت ویژه جانبازان اعصاب و روان به بیمارستان عمومی امام حسین (ع) شیراز که در دومین سفر رئیس جمهور به فارس کلنگ زنی شد، افزوده شود.

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران فارس یادآور شد: این بیمارستان برای ساخت نیارمند ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

ساماندهی گلزار شهدای شیراز باهمکاری شهرداری دنبال می‌شود

بیانی گفت: گلزار شهدای دارالرحمه شیراز میزبان مقبره سه هزار و ۵۰۰شهید است و ساماندهی آن پروژه بزرگی است.

وی افزود: با همکاری شهرداری شیراز طرح ساماندهی این گلزار شهدا آماده شده و با رضایت خانواده شهدا بخشی از این ساماندهی تا آخر امسال انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس یادآور شد: هم اکنون یکهزار و ۲۳۷ گلزار شهدا در فارس وجود دارد و بر اساس توافق وزارت کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران حفظ و نگهداری این اماکن به شهرداریها سپرده شده است.

تکمیل بیمارستانهای ویژه جانبازان شیراز در گرو ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار است

خواسته مدیرکل بنیاد شهید از رسانه‌های فارس

بیانی اظهار کرد: رسانه‌ها می‌توانند علاوه براطلاع رسانی اقدامات انجام شده به مردم، با بیان مطالبات جامعه ایثارگری کمک کننده باشند.

وی رسانه‌ها را "یار دوازدهم تیم بنیاد شهید و امور ایثارگران" خواند و افزود: رسانه ها هم باید از این اداره کل مطالبه کنند و هم در کنار این دستگاه از دیگر دستگاه‌ها و نهادها مطالبه گری کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس اظهار کرد: اگر روحیه شهید پروری و ایستادگی و مقاومت زنده بماند دشمن نمی‌تواند بر جامعه مسلط شود.

بیانی گفت: ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تنها به عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران نیست و این مهم رسالت همه مردم و وظیفه دستگاه‌های مختلف است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha