کد خبر 227508
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

ازسوی شرکت زیرساخت؛

دلیل اختلال اینترنت اعلام شد

دلیل اختلال اینترنت اعلام شد

اختلال اینترنت در حالی بعد از چند دقیقه برطرف شد که پیگیری ها نشان می دهد این اختلال به علت بروز مشکل در برخی شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت به‌ویژه ثابت بوده است.

به گزارش خبرنگار ارتباطات حیات؛ پس از لحظاتی اختلال اینترنت رفع شد و پیگیری ها حاکی از آن است که اختلال در بخشی از اینترنت ثابت کشور که به‌ ویژه تهران گزارش شده بود، مربوط به بروز مشکل در برخی شرکت های ارائه دهنده اینترنت بوده است. 

امروز شنبه ۲۷ آبان ماه، ساعت ۱۰ و نیم صبح شاهد اختلال در بخشی از اینترنت ثابت کشور بودیم که بررسی‌ها نشان داد که تنها چند شرکت ارتباطات ثابت در ارایه اینترنت دچار اختلال شده بودند و سایر ارتباطات اینترنتی دچار مشکل نشده بود. 

اکنون پیگیری‌ها حاکی از آن است که بروز مشکل در برخی شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت به‌ویژه ثابت دلیل این مشکل موقت بود.

روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت در این رابطه اعلام کرد: به‌ دنبال ایجاد اختلال در شبکه انتقال استان تهران از ساعت ۹:۴۵ تا ۱۰:۲۵ در ارائه ترافیک داخل و بین الملل اپراتورهای کشور اختلالی رخ داد.

ضمن عذرخواهی از هموطنان بابت اختلال ایجاد شده، خوشبختانه با تلاش همکاران و کارشناسان فنی این شرکت، اقدامات لازم انجام و شبکه به حالت عادی بازگشت و در حال حاضر هیچگونه اختلالی در شبکه ارتباطات زیرساخت وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha