کد خبر 226580
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

طراحی سامانه جامع محیط زیست با هدف چابک سازی هرچه بیشتر

طراحی سامانه جامع محیط زیست با هدف چابک سازی هرچه بیشتر

معاون توسعه  سازمان محیط زیست گفت: در حال  حاضر ۲۵ خدمت در درگاه ملی خدمات هوشمند دولت متصل و این خدمات بارگذاری شده است. 

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، انجم شعاع؛ معاون توسعه مدیریت،حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست در مراسم جشنواره شهید رجایی گفت: فرایند ارزیابی باید هوشمند شود. 

به گفته وی یکی از دستاوردهای سازمان محیط زیست موضوع  تحول اداری به همراه سامانه ملی فضای کسب و کار است. برنامه ارتقای بهره وری سازمان محیط زیست را مدون کرده ایم. 

انجم شعاع  تصریح کرد: سامانه جامع محیط زیست را تهیه و طراحی با هدف شفاف سازی و چابک سازی طراحی و در حال بارگذاری است.تلاشمرده با تامین اعتبارات لازم این اطلاعات این سامانه را تکمیل کنیم. 

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام گرفته شده است تعداد ۴۵۰ فرد مستعد را برای مدیران آینده سازمان محیط زیست شناسایی شده است. 
وی با اشاره به اینکه ۲۵ خدمت را در درگاه ملی دولت هوشمند را بارگذاری کرده است،  افزود: در حال حاضر  تنها دو خدمت دیگر باقی مانده تا به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند متصل شود. 

وی بیان کرد: سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان نقش نظارتی بر روی مسئله گرد غبار را دارد.سازمان محیط زیست در ۱۴ معاهده عضویت دارد. 
انجم شعاع  گفت: در خصوص پیشگیری و ممانعت ازانتشار انواع الودگی ها تکالیفی تدوین شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha